2

شوک به اردوی پرسپولیس؛ ستاره کلیدی و تاثیر گذار دست برانکو را خالی گذاشت!

  • کد خبر : 261431
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

مسئله ای که بدون شک روی روند برنامه ها و پلن های تاکتیکی برانکو تاثیر مهمی می توانست بگذارد و در نهایت نیز گذاشت!

کمال کامیابی نیا

 در فاصله ۱ روز مانده تا آغاز دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر، ستاره کلیدی و تاثیر گذار سرخ ها در خط میانی رسما از لیست برانکو ایوانکوویچ کنار رفت.

تلگرام ورزش 11

 بدشانسی های برانکو ایوانکوویچ در فصل ۹۷/۹۸ همچنان ادامه دارد، او از هر دری که می خواهد وارد شود، درب ها یکی پس از دیگری بر رویش بسته می شوند و شرایط کار برای او سخت و سخت تر می شود تا در فصلی که باید به اجبار محرومیت را تحمل نمایند، چالش بر انگیز ترین فصل وی رقم بخورد.

پرسپولیس در تابستان جاری چند تن از ستاره های کارساز و اساسی خود چون فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و وحید امیری را از دست داد تا از قدرت هر سه خط سرخ های تهران کاسته شود ، مسئله ای که بدون شک روی روند برنامه ها و پلن های تاکتیکی برانکو تاثیر مهمی می توانست بگذارد و در نهایت نیز گذاشت!

 

کمال کامیابی نیا
کمال کامیابی نیا

 

در این شرایط سخت و پیچیده که پرسپولیس خود درگیر مسائل مختلفی از جمله نقل و انتقالاتی است و در آستانه دیدار برابر الدحیل که قدرتی ماورایی را نسبت به فصل های گذشته با خرید ستارگان بزرگ آسیا کسب کرده است، خبری شوکه کننده اردوی پرسپولیسی ها را متشنج کرد تا عدم حضور کمال کامیابی نیا از سوی کادر فنی این تیم تائید شود و برنامه های پروفسور کروات سرخ ها برای این دیدار به صورت کلی تغییر کند.

 

کمال کامیابی نیا به دلیل تب و لرز شدید و قرار گرفتن  در شرایط آب و هوایی متفاوت (تهران – دوحه) دقایقی پیش به بیمارستان منتقل شد تا برانکو با فراخواندن کریم باقری و دیگر دستیارانش جلسه ای فوری را برگزار نماید و شرایط تیمش را بدون کامیابی نیا مورد بررسی قرار دهد.

 

برانکو ایوانکوویج
برانکو ایوانکوویج

 

به احتمال بسیار زیاد ایوانکوویچ مجبور خواهد شد حسین ماهینی که سابقه درخشانی را در خط میانی نداشته است یک خط جلوتر و به عنوان مکمل احمد نوراللهی قرار بدهد تا شایان مصلح جای خالی حسین ماهینی را در خط دفاع پر کند، همچنین بر اساس شنیده های موثق، برانکو تصمیم دارد تا یکی از دو مهره اصلی فاز هجومی خود، یعنی علی علیپور و سیامک نعمتی را نیمکت نشین کند و بازی بسته ای را برابر الدحیل ارائه بدهد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261431

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر