یک پرسپولیسی و یک استقلالی جانشینان گوچی و سردار در تیم ملی!

به گزارش افق نیوز/ پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که برای تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی با کسب ۴ امتیاز از تیم‌های مراکش و پرتغال همراه بود، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون با انتشار پیامی در صفحه شخصی شان از تیم ملیخداحافظی کردند تا دیگر در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات همراه با یوز‌های ایرانی (لقب تیم ملی فوتبال ایران) در دبی حضور نداشته باشند.

پس از این ماجرا، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نامه‌ای به لژیونر‌ها ارسال کردند تا از آن‌ها برای حضور در اردوی شهریورماه تیم ملی که همراه با ۲ بازی تدارکاتی است، دعوت کنند که آزمون با انتشار پُستی اینستاگرامی نوشت:

” همیشه باعث افتخار من بوده و هستش، ولی من الان نمیتونم حتی یک روز از خانواده‌ی عزیزم دور باشم و می‌خوام کنار خانوادم لذت ببرم. مرسی که درک می‌کنید.”

تیم ملی برای جام ملت‌ها ۲ مهاجم خود را از دست داده و اکنون کاوه رضایی (کلوب بروژ بلژیک) – علی علیپور (پرسپولیس تهران) و مرتضی تبریزی (استقلال تهران) و چند گزینه دیگر درحال آماده باش هستند تا با دستور کادرفنی تیم ملی به تمرینات ملحق شوند.

این ۳ بازیکن همواره در اردو‌های تیم ملی حضور داشته اند، اما در فهرست اصلی برای حضور در مسابقات نبودند و حالا امیدوار هستند با جدایی آزمون و گوچی به فهرست ۲۳ نفره و پایانی راه یابند.

نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی ایران پیش از جام ملت‌های آسیا از ۹ شهریور آغاز و در جریان اردوی ۱۳ روزه که تا ۲۱ شهریور ادامه دارد، تیم ملی ۲ بازی دوستانه در روز‌های پانزدهم و بیستم این ماه انجام دهد و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات هم ازدی ماه ۱۳۹۷ در دبی آغاز و تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D. با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است و در نخستین گام باید به مصاف یمن برود.