3

به من تهمت زدند تا برای برخی از هواداران ذهنیت منفی ایجاد شود

  • کد خبر : 261562
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

چند روز پیش هم خبری خواندم که هیئت مدیره باشگاه مدعی شده بود که من جواب تماس و نامه باشگاه را ندادم، در حالی‌که این موضوع اصلاً حقیقت ندارد و من هیچ تماس یا نامه‌ای از باشگاه دریافت نکردم.

Image result for ‫سینا عشوری‬‎

هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد آمادگی همراهی این تیم را داشته، اما هیچ تماسی از سوی سرخپوشان تبریزی با او برقرار نشده است.

سینا عشوری در مورد تصمیم باشگاه تراکتورسازی برای فسخ قراردادش گفت:

من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و این تصمیمی است که باشگاه تراکتورسازی به صورت یکطرفه اتخاذ کرده است. مطمئناً من در این زمینه اقدام قانونی انجام خواهم داد و این موضوع را وکیل و مدیربرنامه‌هایم پیگیری خواهند کرد. من قبل از شروع تمرینات پیگیر شدم تا طبق قراردادی که دارم در کنار تیم باشم، ولی هیچ پاسخ روشنی از مسئولانتراکتورسازی دریافت نکردم.

سینا عشوری در ادامه تأکید کرد:زمانی که آقای الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی بود با ایشان صحبت کردم و قرار شد با من تماس بگیرد تا صحبت کنیم، اما هیچ تماسی نگرفتند. من حتی حاضر بودم مبلغ قراردادم را با تراکتورسازی کم کنم، اما همان‌طور که گفتم جواب روشنی نگرفتم. چند روز پیش هم خبری خواندم که هیئت مدیره باشگاه مدعی شده بود که من جواب تماس و نامه باشگاه را ندادم، در حالی‌که این موضوع اصلاً حقیقت ندارد و من هیچ تماس یا نامه‌ای از باشگاه دریافت نکردم.

هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خاتمه اظهار داشت:باشگاه تراکتورسازی در این زمینه به من تهمت زد تا برای برخی از هواداران ذهنیت منفی ایجاد شود، این در حالی است که من پیگیر بودم تا در تمرینات شرکت کنم، اما جوابی نگرفتم. باشگاه تراکتورسازی باید پاسخگوی تهمتی که به من زد باشد و مطمئناً فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت به پرونده من رسیدگی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261562

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر