1

باور می کنید؟ پنجمین برد پدیده در ششمین بازی !

  • کد خبر : 261751
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶

پدیده از معدود تیم های لیگ برتر در فصل هجدهم است که از بازی نخست در شرایط ایده آل فنی و تاکتیکی قرار دارد و همین کیفیت بالای بازی تیمی شاگردان گل محمدی سبب شده تا آنها مقابل حریفان به برتری دست پیدا کنند.

پدیده با برتری دو بر یک مقابل میزبان خود صاحب پنجمین برد متوالی اش شد.

به گزارش افق نیوز/ شاگردان گل محمدی با علبه بر ذوب آهن در اصفهان ۱۵ امتیازی شدند و نشان دادند صدرنشینیشان بی دلیل نیست. آنها در این دیدار هم برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتند به نحوی که حتی گزارشگر اصفهانی دیدار هم به این مساله اشاره داشت.

پدیده از معدود تیم های لیگ برتر در فصل هجدهم است که از بازی نخست در شرایط ایده آل فنی و تاکتیکی قرار دارد و همین کیفیت بالای بازی تیمی شاگردان گل محمدی سبب شده تا آنها مقابل حریفان به برتری دست پیدا کنند.

برتری پدیده ای ها البته تنها در کسب نتیجه خلاصه نمی شود. آنها در خلق موقعیت، تعداد پاس، تنوع حملات و هر فاکتور دیگری با اختلاف موفق تر از سایر تیم های لیگ هستند و دقیقا به خاطر همین هم هفته توانسته اند ریتم خوبشان را حفظ کنند.

نقش اصلی در پازل تاکتیکی پدیده را دو بازیکن خط میانی این تیم یعنی اکبر و سعید صادقی ایفا می کنند. آنها با حفظ توپ، مالکیت توپ پدیده را در بالاتربن حد نگه می دارند و پاس های کلیدی به مهربان، خلعتبری و قاسمی نژاد آنها را صاحب موقعیت می کنند.

ترکیب دو نفره صادقی ها به گونه ای است که این دو مکمل بازی یکدیگر هستند. یعنی اکبر صادقی بازیساز اصلی تیم پدیده است و سعید صادقی طراح حملات.

خونسردی اکبر صادقی باعث شده تا مدافعان پدیده در شرایط سخت هم کمتر به فکر دفع توپ بیافتند و در هر شرایطی سعی می کنند توپ را به این بازیکن خوش فکر و تاثیرگذار بسپرند.

همچنین تکنیک و جاگیری سعید صادقی از او مهره ای عیر قابل مهار ساخته که در حال حاضر بی شک اماده ترین بازیکن لیگ برتر است. بازیکنی که اگر همین فرم خوب خود را حفظ کند آینده درخشانی هم در پیش خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261751

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر