1

تراکتورسازی کهکشانی می شود ؛ ۲۴ ساعت پر هیچان برای تی‌تی‌ها

  • کد خبر : 261828
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

چهار بازیکنی که در جام جهانی همراه تیم ملی بودند و اگر این دو هم به تراکتورسازی ملحق شوند به نوعی تیم ستاره باران می شود.

تیم تراکتورسازی - هواداران تراکتورسازی

تراکتورسازی با جان توشاک رفته رفته خود را پیدا کرده و می رود که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل از بازی ها شود.

بعد از پیروزی این تیم در دربی خبر خوب دیگر برای طرفداران تراکتورسازی در راه است. امشب پنجره نقل و انتقالات در اروپا بسته می شود و اگر رامین رضاییان و احسان حاج صفی به تیمی ملحق نشوند راهی تهران خواهند شد تا مقصد بعدی خود را در لیگ برتر انتخاب کنند.

رامین رضاییان با اوستنده فسخ کرده و باشگاه المپیاکوس هم اعلام کرده با حضور این بازیکن در یکی از تیم های ایرانی به عنوان یار قرضی مشکلی ندارد. تراکتورسازی هر دو بازیکن را می خواهد و برای اینکه جا حالی کند به تازگی قرارداد یکی از بازیکنان خود را فسخ کرده است.

در مورد رامین گفته می شود حضور این بازیکن در تیم تراکتورسازی قطعی است چرا اگر بحث پیشنهاد از تیم های اروپایی مطرح بود تا اکنون این مدافع قرارداد امضاء می کرد. رقم پیشنهادی این بازیکن برای عقد قرارداد به باشگاه ۶۰۰ هزار دلار است. اما در مورد حضور احسان در تیم تراکتورسازی باید کمی با تردید صحبت کرد. به این خاطر که او از یکی از تیم های حاضر در چمپیونشیپ پیشنهاد دارد و کار تراکتورسازی برای عقد قرارداد با این بازیکن سخت است. درعین حال وقوع هر اتفاقی در فوتبال محتمل به نظر می رسد و چه بسا بر همین اساس قرارداد همکاری طرفین امروز امضاء شود.

تراکتور سازی برای ایجاد فلسفه ی قهرمانی ستاره های خوبی را بخدمت گرفته، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه و حالا هم احسان حاج صفی و رامین رضاییان. چهار بازیکنی که در جام جهانی همراه تیم ملی بودند و اگر این دو هم به تراکتورسازی ملحق شوند به نوعی تیم ستاره باران می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر