1

در باشگاه استقلال چه می گذرد؟ از طوفان طباطبایی تا پرداخت ۱۴ میلیارد بدهی!

  • کد خبر : 261850
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

عده ای آن را به عملکرد  مدیریتی باشگاه در فصل نقل و انتقالات ربط می دهند و عده ای دیگر نیز افول تفکرات وینفرید شفر را مقصر اصلی این ماجرا می دانند و دسته آخر نیز  به دنبال سیاستی کورکورانه به سوی وزارت ورزش حمله ور می شوند و تمام اتفاقات را از چشم آنها می بینند.

هادی طباطبایی

هادی طباطبایی

باشگاه استقلال بار دیگر اسیر بحران شده است، همانگونه که انتظارش می رفت پس از آن شکست تحقیر آمیز برابر السد قطر در استادیوم آزادی، موجی از حواشی ها بر سر راه شفر و این تیم قرار گرفته است.
ورزش ۱۱ – باشگاه استقلال تهران فصل را بد آغاز کرده و بدتر به پیش می برد و روز به روز درگیر حواشی و بحران های بیشتر می شود! عده ای آن را به عملکرد  مدیریتی باشگاه در فصل نقل و انتقالات ربط می دهند و عده ای دیگر نیز افول تفکرات وینفرید شفر را مقصر اصلی این ماجرا می دانند و دسته آخر نیز  به دنبال سیاستی کورکورانه به سوی وزارت ورزش حمله ور می شوند و تمام اتفاقات را از چشم آنها می بینند.

 

یکی از حواشی عجیبی که در باشگاه استقلال در روز های اخیر بوجود آمده و طی دیروز و امروز برملاسازی شده است،  پرداخت ۱۴ میلیارد تومان بدهی های باشگاه بوده است! مبلغی هنگفت که مشخص نیست از کجا و به چه ترتیب تامین شده و به دست کدام از یک از طلبکاران باشگاه رسیده است و فقط سخن از پرداخت آن به میان می آید!

 

مامه تیام
مامه تیام

 

اگر مبنای این رقم را درآمد حاصله از فروش مامه تیام بدانیم، ۳۵۰ هزار دلار عجمان مجموعا ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خواهد شد و مبلع ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر باقی می ماند که مشخص نیست به چه  ترتیب فراهم شده است! شاید یک بازی تبلیغاتی و بزرگنمایی باشد اما خبر های موثقی از نزدیکان باشگاه استقلال به گوش می رسد که این عدد از سوی وزارت ورزش تامین شده و حقیقی است!

 

هادی طباطبایی
هادی طباطبایی

 

در این حال که صحبت بر سر این ۱۴ میلیارد تومان داغ است و یک شبه به ناکجا آباد و به اسم پرداخت بدهی غیب شده است، هادی طباطبایی در صدا و سیما طوفانی بزرگ را علیه مدیران استقلال به راه انداخت و هرکسی را که می شناخت به باد انتقام گرفت تا اختلافات داخلی نیز در اردوی استقلال اوج بگیرد و حسن روشن همیشه منتقد و خشمگین نیز به جرگه سینه سپر کرده ها بپیوندد.

 

استقلال و السد
استقلال و السد

 

طباطبایی با بغض عجیبی که در گلو داشت، مدعی شد استقلال تهران تحقیر بسیار تلخی را برابر السد متحمل شده است و این مسئله حاصل تفکرات مدیران باشگاه است! او مشخصا انگشت اتهام را به سوی فتحی گرفت، چرا که از نگاه طباطبایی استقلال برای درآمد بیشتر تمام ستارگان خود را فروخت؛ در حالیکه السد از وحشت مقابله با آبی ها خود را تجهیز کرده بود!

 

وینفرید شفر
وینفرید شفر

 

در سویی دیگر حسن روشن هرچه که دوست داشت را خطاب به وزارت ورزش نسبت داد و وینفرید شفر را نالایق ترین فرد استقلال خواند تا تشنج در باشگاه های تهران به حد بی سابقه ای برسد و تاریخ بار دیگر برای آنها تکرار شود؛ شفر نیز تا به این لحظه هیچ واکنشی را از خود نشان نداده و در این بحران سکوت را بهترین گزینه ممکن دانسته است، هرچند که با این شرایط و حذف احتمالی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا او مجبور خواهد شد نسبت به برخی منتقدین و هواداران پاسخگو باشد..

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261850

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر