1

خبری داغ در مورد رای سوپرجام برای دو تیم ” استقلال ” و ” پرسپولیس “

  • کد خبر : 261959
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

رای سوپر جام فردا از سوی علیرضا صالحی و دیگر اعضای کمیته استیناف امضاء می شود و در ادامه برای ابلاغ در اختیار دبیر کل فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

بازی سوپرجام - کمیته استیناف - شفر - عبدالصمد ابراهیمی - کنفدراسیون فوتبال آسیا - فدراسیون فوتبال - سوپرجام تیم پرسپولیس - باشگاه استقلال - دربی ۸۶ - لیگ قهرمانان آسیا - تیم استقلال - باشگاه استقلال - دربی‌ - دربی -استقلال - پرسپولیس - محسن مسلمان - فدراسیون فوتبال - ایوب اصغرخانی - عمر خریبین - خداداد افشاریان - عادل فردوسی پور - مهدی طارمی - روزبه وثوق احمدی

رای سوپر جام فردا از سوی علیرضا صالحی و دیگر اعضای کمیته استیناف امضاء می شود و در ادامه برای ابلاغ در اختیار دبیر کل فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

تکلیف این پرونده در همان ساعات اولین مطالعه از سوی اعضای کمیته استینافمشخص شد و اعضای این کمیته برای صدور رای نهایی در مورد این بازی به همان یک جلسه اکتفاء کردند. این در حالی بود که باشگاه استقلال برای دفاع از خویش لایحه جدیدی را آماده کرده بود و در اختیار کمیته استیناف قرار داد.

پیش تر کمیته انضباطی رای این بازی را ۳-۰ به سود تیم پرسپولیس اعلام و این تیم را قهرمان سوپر جام معرفی کرد. در رای کمیته انضباطی آمده بود که تیم استقلال برای تاخیر در زمان برگزاری این بازی هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس و هم چنین مجری برگزاری بازی یعنی سازمان لیگ برتر نداشت و از عواقب حضور در میدان با نامه سازمان لیگ برتر مطلع شده بود.

جلسات کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده ها عصر روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر