3

بازیگر «خانه پوشالی» به شبکه نمایش می‌آید

  • کد خبر : 261963
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

فیلم‌های کوین اسپیسی و آثار منتخب سینمای چین در بخش مرور آثار این هفته شبکه نمایش قرار گرفت.

بازیگر «خانه پوشالی» به شبکه نمایش می‌آید

به گزارش افق نیوز/ این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از “کوین اسپیسی” ، دربخش صحنه گران (مرور آثار) پخش می‌شوند. وی برنده دو جایزه اسکار و یکی از مستعدترین و تحسین‌شده‌ترین بازیگران دو دهه اخیر است که حضورش در هر فیلم یا تئاتری بر اعتبار آن اثر می‌افزاید.کوین فاولر، مشهور به کوین اسپیسی سال ۱۹۵۹ در ساوت اورنج ایالت نیوجرسی متولد شد.

در جوانی اسپنسر تریسی ستاره محبوب او بود. در نتیجه او با ترکیب نام و فامیل اسپنسر تریسی نام فامیل اسپیسی را برای خود برگزید. کوین اسپیسی به خاطر بازی در سریال خانه پوشالی در نقش «فرانسیس آندروود» که پیش از این از شبکه نمایش پخش شد، پنج بار نامزد دریافت جایزه امی شد و یک‌بار هم جایزه گلدن گلوب را تصاحب کرد. او برای بازی چشم گیرش در فیلم”گمشده در یانکرز” برنده جایزه تونی شد و بعد به دعوت آل پاچینو به فهرست بازیگران فیلم” گلن گری گلن‌ راس” پیوست که در راستای همان تصمیمی که گرفته بود در این فیلم نقش کوتاه اما محوری و تعیین‌کننده رئیس بنگاه معاملات ملکی را به عهده داشت.

او اولین اسکارش را با فیلم “مظنونین همیشگی ” ربود. او در این فیلم نقش قاتلی خود پسند را داشت که تا آخرین لحظه هویت واقعی خود را پنهان می‌کند و سرانجام از دست پلیس می‌گریزد. “مظنونین همیشگی”، “سرقت معمولی”، “گروه ادیسون”، “تاجر دوره گرد”، “کی پکس”، “درخواست نهایی”و “یاغی دشت” از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه دهم تا جمعه شانزدهم شهریور ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

بخش “سینمای ملل ” در شبکه نمایش و پخش آثار منتخب سینمای چین

شبکه نمایش در قالب بخش سینمای ملل با پخش هفت فیلم سینمایی که از دهم شهریورماه هر روز ساعت ۱۹ پخش خواهد شد به بررسی سینمای چین می‌پردازد. عناوین این فیلم‌ها شامل”زودیاک چینی”، “پس لرزه”، “عقب نشینی”، “گمشده و عشق”، “قهرمان”، “شکار هیولا”و “ببرخیزان اژدهای نهان” هستند. سینمای چین در سال‌های اخیر پیشرفت فراوانی داشته و با گذشت زمان به قطب‌های سینمای دنیا تبدیل شده است.

فیلم “زودیاک چینی” که شنبه دهم شهریورماه ساعت ۱۹ پخش می‌شود در ژانر اکشن قرار دارد این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی جکی چان محصول ۲۰۱۲ است. جکی چان در نقش یک جستجوگر گنج بازی می‌کند که در تلاش است مجسمه سر ۱۲ حیوان زودیاک چینی را که در جریان جنگ تریاک توسط نیروهای فرانسوی و انگلیسی ربوده شده است، بازگرداند.

“پس لرزه” داستانی حماسی از خانواده، روز یکشنبه در قاب شبکه نمایش

فیلم سینمایی “پس لرزه” به کارگردانی ایکسیاگون فنگ محصول ۲۰۱۰ است. این فیلم داستانی حماسی از خانواده‌ای است که در اثر وقوع زمین لرزه در تانگ شان چین در سال ۱۹۷۶ از هم جدا می‌شوند. خانواده ۴ نفره‌ای که پسر و دختری دو قلو داشتند. پس از وقوع زمین لرزه پدر خانواده می‌میرد و کودکان زیر آوار می‌مانند. مادر برای بیرون آوردن آنها به ناچار باید یکی را انتخاب کند در حالی که دو کودک صدای مادر را می‌شنوند.

گمشده و عشق، نمایشی از محبت پدر سه‌شنبه روی آنتن می‌رود

درام جاده‌ای گمشده و عشق به داستان پدری می‌پردازد که پس از گم شدن پسرش برای ۱۴ سال همه جای کشور چین را برای یافتن او زیر پا می‌گذارد. اندی لاو بازیگر سرشناس چینی نقش اصلی فیلم را به عهده داشته است و برای این نقش نامزد بهترین بازیگر جایزه خروس طلایی چین شد.

شکار هیولا، پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۵ چین

این فیلم سه بعدی و در سبک ماجراجویی و فانتزی و به کارگردانی رامان هوی محصول ۲۰۱۵ است . شکار هیولا پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۵ این کشور که کمدی تلفیقی از انیمیشن و فیلم است از نمونه‌های موفق سینمای چین است. این فیلم داستان به دنیا آمدن هیولایی است که باید سعی کند خود را از انسان‌های شکارچی هیولا دور نگه دارد اما آشنایی با یک انسان همه چیز را تغییر می‌دهد.

گفتنی است، سینمای ملل و فیلمهای برگزیده سینمایی چین از شنبه دهم تا جمعه شانزدهم شهریورماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش شده و ساعت ۴:۳۰  و ۱۱ روز بعد باز پخش می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261963

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر