واکنش رئیس هیات مدیره تراکتورسازی به احتمال جذب دو بازیکن ملی پوش

به گزارش افق نیوز/ عباس الیاسی در مورد وضعیت تراکتورسازی، گفت: خدا را شکر تراکتورسازی راه خودش را پیدا کرد و تیم توانسته در مسیری که همه انتظار دارند قرار بگیرد. بعد از اتمام فصل قبل کار را با قدرت برای بستن تیمی قوی دنبال کردیم. باید به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه آفرین گفت چرا که در همین فرصت کوتاه تمام تلاش خود را انجام داد تا بهترین امکانات را در اختیار تراکتورسازی بگذارد و تیمی ببندد که در این شرایط باعث ایجاد شادی و نشاط در مردم آذربایجان و هواداران پر شور و متعصب تراکتورسازی شود. خدا را شکر کادرفنی جدید و بازیکنان هم  توانستند از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی از یکدیگر به شناخت برسند و حاصل کار هم تشکیل تیمی قدرتمند برای دفاع از اعتبار فوتبالتبریز شده است.

وی در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل ماشین سازی، یادآور شد: بازی بسیار خوبی بود. فوتبالی را مشاهده کردیم که همه از دو تیم خوشنام آذربایجانی انتظار داشتند. ماشین سازی طی ۹۰ دقیقه مردانه جنگید و باید به بازیکنان و کادرفنی این تیم هم خسته نباشید گفت. خوشحالم در این مسابقه دومین پیروزی فصل‌مان را کسب کردیم و توانستیم خودمان را در جدول بالا بکشیم.

الیاسی در ادامه تأکید کرد: بررسی عملکرد تیم از ابتدای فصل تا پایان هفته ششم نشان می‌دهد که تیم در حال پیشرفت است و منحی حرکتی ما در نمودار به سمت بالا و به سوی پیشرفت است. باید به مدیران، کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید گفت. همه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند و باعث خوشحالی هواداران شوند.

وی در مورد آشتی هواداران تراکتورسازی و اینکه بعد از سال‌ها باز هم حضور گسترده‌ای در ورزشگاه یادگار امام دارند، تأکید کرد:‌ هواداران تراکتورسازی این روزها مثل همیشه به صورت تمام قد از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند. آنها با پیمودن یک مسیر طولانی خود را به ورزشگاه می‌رسانند و به خوبی به نقششان به عنوان یار دوازدهم عمل می‌کنند. تمام تلاش‌ها و زحماتی که از سوی عوامل تیم صورت میگیرد و برای خوشحالی هواداران و پر شورها است و امیدواریم توانسته باشیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

الیاسی در مورد اینکه تراکتورسازی بعد از واگذاری به بخش خصوصی توانست به روزهای خوبش باز گردد، گفت: این کاری بود که با تلاش شبانه‌روزی صورت گرفت و خوشبختانه نتیجه هم چیزی جز ایجاد نشاط و جلب رضایت مردم نبوده است. محمدرضا زنوزی همانطور که گفته بود بعد از بر عهده گرفتن مالکیت باشگاه کار را با قدرت پیش برد و در مسیر اهداف بزرگ باشگاه قدم برداشت. من به وزارت ورزش و جوانان و سایر مسئولان پیشنهاد می‌کنم که آنها در مورد سایر باشگاه‌ها مخصوصا پرسپولیس و استقلال هم خصوصی سازی را انجام دهند. همانطور که ما با تدبیر درست در مسیر خصوصی سازی قدم برداشتیم برای باشگاه پرسپولیس و استقلال هم این کار را انجام دهند و باعث شوند مردم از فوتبال لذت بیشتری ببرند. وزارت ورزش باید این بار را از دوش دولتبردارد و برای خصوصی شدن فوتبال و باشگاه‌های فعال در ایران پیش قدم شود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد عملکرد تراکتورسازی در نقل و انتقالات،‌ خاطرنشان کرد: خدا را شکر عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات خوب بوده و بازیکنانی که جذب شدند همه در حد استاندارد مطلوب و در شأن تراکتورسازی بودند. هواداران هم بابت بستن این تیم قوی راضی هستند و در برخوردهایی که با هواداران داشتیم آنها از وضعیت تیم اعلام رضایت کردند. امیدواریم که این تلاش‌ها در لیگ هجدهم جواب دهد و بتوانیم جامی زیبا به مردم فوتبالدوست و مهربان آذربایجان هدیه دهیم.

وی در مورد مباحثی که در مورد جذب رامین رضائیان و احسان حاج صفی مطرح می‌شود، گفت: همانطور که از ابتدای فصل دیدید در نقل و انتقالات دنبال بازی رسانه‌ای و شو نبودیم. تا جذب بازیکنی قطعی نشده این مسئله را اعلام نکردیم. هنوز تا پایان نقل و انتقالات فرصت باقی مانده و ما هم مثل تمام تیم‌ها قصد داریم در صورت نیاز مهره‌های مدنظر کادرفنی را جلب کنیم.تا به الان در مورد هیچ انتقالی قبل از اینکه این مسئله قطعی شود نه من و نه سایر مسئولان باشگاه صحبتی نکردیم.از هواداران هم می‌خواهم بدون توجه به حواشی و اخبار مطرح شده فقط تیم خود را حمایت کنند و اگر بازیکن جدیدی جذب شد و قراردادی به امضا رسید بدون کوچکترین فوت وقت این مسئله را اعلام خواهیم کرد.