1

استقلال آماده استقبال از خرید خارجی سرشناس

  • کد خبر : 261990
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

وینفرد شفر سورپرایز بزرگی برای طرفداران استقلال در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی مدنظر دارد که مقدمات ورود غیرمنتظره این بازیکن به ایران تا چند روز آتی نیز فراهم شده است.

وینفرد شفر سورپرایز بزرگی برای طرفداران استقلال در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی مدنظر دارد که مقدمات ورود غیرمنتظره این بازیکن به ایران تا چند روز آتی نیز فراهم شده است.
تمرین استقلال استقلال آماده استقبال از خرید خارجی سرشناس

افق نیوز/ اوضاع در اردوی استقلال بعد از شکست تراژیک برابر السد به قدری ناآرام و پرحاشیه شد که مربی آلمانی در روز‌های تعطیلی تمرینات بیشتر وقت خود را به برگزاری نشست‌های فنی با دستیاران همین‌طور مدیران باشگاه گذراند. ماحصل این نشست‌ها به جایی ختم شد که خبر می‌رسد وینفرد شفر سورپرایز بزرگی برای طرفداران استقلال در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی مدنظر دارد که مقدمات ورود غیرمنتظره این بازیکن به ایران تا چند روز آتی نیز فراهم شده است. مربی آلمانی که سه سهمیه از چهار سهمیه خارجی‌های خود را با جذب نیومایر، الحاجی گرو و همام طارق پر کرده است، حالا در نظر دارد تا یکی از کلیدی‌ترین پست‌های خود را با جذب چهارمین خارجی پر کند که در این راه شفر موفق شد مجوز‌های لازم از مدیریت باشگاه را نیز دریافت کند تا نگرانی از بابت تأمین هزینه‌های این انتقال نداشته باشد. خبر‌های رسیده حاکی است استقلالی‌ها به درخواست شفر از چند روز قبل با یکی از ایجنت‌های فعال در حاشیه خلیج فارس پیرامون جذب بازیکنی سرشناس وارد مذاکره شدند که این رایزنی‌ها ممکن است منجر به ورود غیرمنتظره این بازیکن تا چند روز آینده شود تا مراحل عقد قرارداد با او در آخرین روز‌های نقل و انتقالات تابستانی نهایی شود. این بازیکن در ساختار تدافعی مدنظر سرمربی آلمانی استقلال قرار گرفته تا هم در میانه زمین هم در کناره‌های زمین به عصای دست این مربی تبدیل شود.

 

خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261990

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر