1

ستاره مغضوب برانکو دوباره سرخپوش می شود؟!

  • کد خبر : 262067
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

از پایان رویاپردازی‌اش برای تجربه دوباره فوتبال اروپا تا واکنش هواداران پرسپولیس که پیش از ترک ایران مدعی شده بود به هیچ تیمی جز پرسپولیس در فوتبال ایران پاسخ نخواهد داد و البته بن بست بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان تهرانی.

Related image

رامین رضاییان بعد از یک فصل حضور در فوتبال اروپا و تیم اوستنده در آستانه بازگشت به لیگ ایران قرار دارد و از تراکتورسازی به عنوان مقصد او یاد می‌شود.

رضاییان مدافع راست تیم ملی که پیش‌بینی می‌شد با درخشش و حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی روسیه یک انتقال جذاب اروپایی دیگر را پیش روی خود ببیند، اکنون در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد. تراکتورسازی که بعد از ورود به بخش خصوصی در اختیار زنوزی قرار گرفته، بعد از جذب جان توشاک روی نیمکت خود و بعد ازمسعود شجاعی و اشکان دژآگه، اکنون در کنار احسان حاج صفی چشم به رامین رضاییان دوخته تا جناح راست خود را به این بازیکن بسپارد و پروژه کهکشانی سازی خود را تکمیل کند.

رضاییان که اولین گام حضورش در فوتبال اروپا با حضور عجیب در تیم ریزه اسپور ناکام باقی ماند و با حرف و حدیث فراوان بار دیگر به پرسپولیس بازگشته بود، در نهایت با توجه به اختلاف نظر با برانکو ایوانکوویچ نتوانست در جشن قهرمانی پایان فصل هم حضور یابد.

او فصل بعد را راهی لیگ اروپا شد. حضور پر مشقت در تیم اوستنده بلژیک نیز داستان‌هایی عجیب داشت. ۲۰ روز تلاش پرفشار برای جلب رضایت این تیم برای عقد قرارداد در نهایت پیراهن شماره ۲۴ را از آن رامین رضاییان کرد. رضاییان یک فصل اما بیشتر در اوستنده دوام نیاورد و در پایان فصل و پیش از شروع جام جهانی در پستی خطاب به هواداران این تیم خداحافظی‌اش را اعلام کرد.

رضاییان به عنوان تنها مدافع راست قابل اعتنای تیم کی روش در جام جهانی حاضر شد و عملکرد قابل قبولی نیز از خود به جا گذاشت، تا جایی که انتظار می‌رفت با توجه به حضور ۲۷۰ دقیقه‌ای‌اش در این رقابت‌ها بار دیگر حضورش در اروپا را تمدید کند اما این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است. در ادامه زمزمه بازگشت او به لیگ بلژیک و تیم اوستنده نیز داغ شد اما با گذشت چهار هفته از لیگ این کشور این مساله نهایی نشد.

اکنون اخبار جدیدی از او شنیده می‌شود؛ بازگشت به فوتبال ایران و اینبار تجربه حضور در تراکتورسازی. تیمی که زنوزی به عنوان مالک متمول آن قصد دارد تیمی کهکشانی را برای تی‌تی‌ها ترتیب ببیند و آنها را بر قلعه افتخار فوتبال ایران بنشاند. حضور مسعود شجاعی و اشکان دژآگه در این تیم باعث می‌شود تا خبر حضور رامین رضاییان دیگر در حد شایعه نباشد و بتوان آن را تا حد زیادی پذیرفت.

رضاییان که یکی از آخرین گل‌های دوران حضورش در فوتبال ایران را مقابل تراکتورسازی به ثمر رسانده بود، اکنون در آستانه حضور در این تیم حضور دارد و البته این تصمیم می‌تواند چالش‌های بزرگی را برای او شکل دهد. از پایان رویاپردازی‌اش برای تجربه دوباره فوتبال اروپا تا واکنش هواداران پرسپولیس که پیش از ترک ایران مدعی شده بود به هیچ تیمی جز پرسپولیس در فوتبال ایران پاسخ نخواهد داد و البته بن بست بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان تهرانی.

با این حال او قادر خواهد بود در تیمی که مقدمات ابتدایی لازم برای حضوری موفق در فوتبال ایران را تدارک دیده به قهرمانی ناکام خود در آخرین حضورش در فوتبال ایران جامه عمل بپوشاند و به کسب آن امیدوار باشد. در صورت حضور او در جمع شاگردان توشاک از هم اکنون می‌توان انتظار یک تقابل جذاب و هیجان انگیز از سوی او با پرسپولیس و استقلال را در فصل هجدهم داشت و باید دید در نهایت تصمیم او برای فصل جدید چه خواهد بود، آیا به ایران بازخواهد گشت و پیراهن سرخ تراکتور را برتن می‌کند یا رویایش را در همچنان در اروپا با تمام مشکلاتی که پیش رو دارد دنبال خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262067

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر