3

تصمیم غیر حرفه‌ای شفر، صدای همه را درآورد

  • کد خبر : 262101
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

در حالی که همه از جمله خود شفر به عدم هماهنگی مهره‌های جدید استقلال اذعان دارند، مرخصی بازیکنان خارجی استقلال را می‌توان اقدامی غیر معمول دانست.

تمرین استقلال+وینفرد شفر تصمیم غیر حرفه‌ای شفر، صدای همه را درآورد

افق نیوز/تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر و آسیا آغاز خوشایندی نداشت تا وینفرد شفر برای اولین بار از سوی هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گیرد. سرمربی کهنه کار آبی ها در توجیه نتایج نگران کننده تیمش در ایران و آسیا دیر اضافه شدن بازیکنان جدید را عنوان کرد و ناهماهنگی میان بازیکنان جدید با تیم را اصلی ترین دلیل عدم نتیجه گیری تیمش دانست.

 

آبی پوشان آخرین بازی خود را ۵ شهریور مقابل السد قطر انجام دادند که در آن بازی با نتیجه سنگین ۳ بر یک شکست خوردند. باتوجه به این که دیدار بعدی این تیم روز ۲۲ شهریور و در چارچوب لیگ برتر است و آبی‌ها زمان زیادی بین این دو بازی فرصت داشتند، شفر تصمیم گرفت تمرینات تیمش را ۳ روز تعطیل کند و دور جدید تمرینات را از روز جمعه آغاز نماید.

 

بازیکنان خارجی تیم استقلال با استفاده از این تعطیلات از شفر مرخصی گرفتند تا به کشورهای خود بروند و طبیعی است که استراحت آنها بیش از سایر بازیکنان این تیم خواهد بود.

 

در حالی که بنا به گفته شفر یکی از مشکلات کنونی تیمش عدم هماهنگی بازیکنان جدید با سایرین است و سه بازیکن خارجی استقلال هم از این قائده مستثنی نیستند، حرکت شفر در راستای تایید مرخصی این سه بازیکن قدری عجیب می‌نماید. این تصمیم چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد چرا که بهتر بود این بازیکنان از فرصت تعطیلی لیگ استفاده کرده و با حضور بیشتر در تمرینات هماهنگی شان با سایر نفرات را افزایش می دادند.

 

بازیکنان خارجی استقلال تمرینات روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه را  از دست دادند و احتمال این که تمرینات دوشنبه این تیم را هم از دست بدهند وجود دارد.

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262101

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر