1

سرمربی سابق استقلال و قاتل پرسپولیسی‌ها جانشین ویسی

  • کد خبر : 262127
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۶:۲۶

هنوز معلوم نیست تکلیف عبدا… ویسی و نفت مسجدسلیمان به چه صورت است که خبر می‌رسد مسوولان این باشگاه با گزینه‌های دیگری برای هدایت زردپوشان خوزستانی وارد مذاکره شدند.

به گزارش افق نیوز/ در ابتدا گفته می‌شد مسوولان باشگاه- که البته معلوم نیست منظور از مسوولان چه کسانی هستند- با بهروز مکوندی مذاکره کردند و به او پیشنهاد سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را دادند که مکوندی آن را نپذیرفت.

حالا که مکوندی هدایت نفت مسجدسلیمان را نپذیرفت از گزینه‌های دیگری خبر می‌رسد که مهم‌ترین آن پرویز مظلومی است. ظاهرا مسوولان نفت مسجدسلیمان با مظلومی برای سرمربیگری این تیم در لیگ برتر وارد مذاکره شدند که باید دید شرایط به چه صورت است.

با توجه به شرایطی که نفت مسجدسلیمان این روزها دارد و علاوه بر اختلاف بین اعضای هیات مدیره، با مشکلات مالی زیادی مواجه است، بعید به نظر می‌رسد که مظلومی قبول کند هدایت زردپوشان مسجدسلیمانی را بپذیرد چون به خوبی می‌داند هم مشکلات زیادی پیش رو خواهد داشت و هم اینکه با هر شکست، با شعارهای اعتراض‌آمیز هواداران پرشمار و پرشور نفت مسجدسلیمان مواجه خواهد شد. حالا باید دید با این شرایط، تکلیف سرمربیگری نفت مسجدسلیمان چه زمانی و به چه صورت مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262127

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر