1

در کنار علی دایی به ملی‌پوش شدن امیدوارم

  • کد خبر : 262166
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

بارانی درباره کار کردن با علی دایی تصریح کرد: کار کردن با علی دایی لذت بخش است هر روز که علی دایی را می‌بینی برایت تازگی دارد او بسیار بزرگ و دوست داشتی است.

 بارانی: در کنار علی دایی به ملی‌پوش شدن امیدوارم

بارانی درباره کار کردن با علی دایی تصریح کرد: کار کردن با علی دایی لذت بخش است هر روز که علی دایی را می‌بینی برایت تازگی دارد.

محمد صادق بارانی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط سایپا اظهار داشت: در دو هفته اخیر شش امتیاز گرفتیم آن هم در بازی‌هایی که خیلی سخت بود به خصوص در اهواز که گرمای هوا هم خیلی روی روند بازی تاثیر گذاشته بود.

وی درباره نتایج سینوسی سایپا افزود: چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند و نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند ما نقاط ضعفمان راشناسایی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا پیش از شروع دوباره لیگ آن را برطرف سازیم.

بارانی درباره کار کردن با علی دایی تصریح کرد: کار کردن با علی دایی لذت بخش است هر روز که علی دایی را می‌بینی برایت تازگی دارد او بسیار بزرگ و دوست داشتی است.

هافبک سایپا در خصوص اینکه آیا نتایج پیکان را دنبال می‌کند یا خیر خاطرنشان کرد: فقط نتایج این تیم را دنبال می‌کنم شش سال در این تیم حضور داشتم جوانی‌ام را در این تیم گذاشتم زمانی که پیکان در لیگ یک بود با سختی‌های فراوان آن را به لیگ برتر آوردیم من در آن سال پیشنهادات خوبی داشتم اما در پیکان ماندم امسال شرایط طوری بود که باید جدا می‌شدم همیشه هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

بارانی در پایان در خصوص لیست تیم ملی گفت: من چند بازی ابتدایی لیگ را از دست دادم امیدوارم با تلاش خودم و علی آقا به تیم ملی دعوت شوم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262166

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر