1

چالش بزرگ شفر در استقلال ؛ شفر قید ملی‌پوشان را می‌زند؟

  • کد خبر : 262329
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۲۵

سرمربی استقلال باید قید استفاده از ملی‌پوشان خودش در جدال معوقه هفته ششم لیگ برتر را بزند مگر اینکه در آخرین لحظات اتفاقات دیگری رخ بدهد و کار به شکلی دیگر جلو برود.

Image result for ‫شفر‬‎
افق نیوز/ تیم ملی دوباره زیر نظر کارلوس کی‌روش قرار گرفته و مهیای حضور در جام ملت‌های آسیا می‌شود، رقابت‌هایی که دی امسال در امارات برگزار خواهد شد و ما به عنوان یکی از مدعیان اصلی پا به عرصه خواهیم گذاشت. در راستای روند آماده‌سازی تیم ملی، هفته آینده (۲۰ شهریور) به مصاف ازبکستان خواهیم رفت؛ مسابقه‌ای که در تاشکند برگزار خواهد شد. این بازی در واقع اولین جدال تدارکاتی ما برای جام ملت‌هاست و از همین آغاز کار به نظر می‌رسد تقابل کارلوس کی‌روش با وینفرد شفر نیز آغاز شده است، چون با این روند سرمربی استقلال باید قید استفاده از ملی‌پوشان خودش در جدال معوقه هفته ششم لیگ برتر را بزند مگر اینکه در آخرین لحظات اتفاقات دیگری رخ بدهد و کار به شکلی دیگر جلو برود.

از تاشکند تا مسجد سلیمان
تیم ملی ۲۰ شهریور مهمان ازبکستان است، کشوری در شمال شرقی ایران که در طول هفته فقط یک پرواز مستقیم میان پایتخت‌های دو کشور وجود دارد که آن هم به روز بازی دو تیم نمی‌خورد، بنابراین برای مسافرت به تاشکند یا باید از مسیرهایی، چون استانبول مسکو و دبی برای تعویض هواپیما استفاده کرد یا اینکه دست به دامن شرکت‌های هواپیمایی داخلی برای پرواز چارتر رفت و برگشت شد، اما حتی اگر این اتفاق هم رخ بدهد باز هم بعید است ملی‌پوشان استقلال بتوانند به بازی با نفت مسجد سلیمان برسند، چون حتی با وجود استفاده از چارتر باز هم کاروان تیم ملی بامداد ۲۱ شهریور به تهران می‌رسد، کاروانی خسته از بازی و مسافرت چند ساعته هوایی. این در حالی است که استقلالی‌ها باید ظهر همان روز (۲۱ شهریور) عازم خوزستان شوند و برنامه سفرشان به گونه‌ای است که ابتدا باید راهی اهواز شوند و پس از ورود به فرودگاه آن شهر، مسیر اهواز – مسجد سلیمان که حدوداً ۵/۲ ساعت می‌شود را با اتوبوس طی کنند؛ مسافرتی که حتی برای بازیکنان غیر ملی‌پوش هم سنگین است چه رسد به نفراتی که تازه از یک سفر خارجی برگشته باشند.

شفر قید ملی‌پوشان را می‌زند؟
یکی از مسئولان باشگاه استقلال دیروز به این ماجرا واکنش نشان داد و خطاب به خبرورزشی گفت: بسیار بعید است تاریخ مسابقه عوض شود، چون مسئله حتی به ضرر ماست. استقلال ۲۲ شهریور با نفت مسجد سلیمان در خوزستان بازی دارد و باید بلافاصله بازگردد تا آماده سفر به قطر شود، چون ۲۶ شهریور در دوحه مهمان السد هستیم بنابراین احتمال دارد وینفرد شفر در مسجد سلیمان قید استفاده از ملی‌پوشان خود را بزند، چون این کار ریسک بسیار بالایی دارد. استقلال می‌تواند ملی‌پوشانش را در تهران نگه دارد تا استراحت کنند و مهیای بازی با السد شوند. به رغم ناکامی در تهران جدال برگشت با حریف قطری برایمان بسیار مهم‌تر از نبرد با نفت مسجد سلیمان است و تازه پس از آن هم با نساجی مازندران و البته پرسپولیس بازی داریم بنابراین شاید ریسک مسافرت ملی‌پوشان به خوزستان جهت تقابل با نفتی‌ها را به جان نخریم. این مسئول استقلال دیروز همچنین تأکید داشت که طرح فوق مورد وثوق وینفرد شفر است، اما شاید پس از پایان مسافرتش به چین و بازگشت به ایران ترجیح بدهد تصمیم دیگری اتخاذ کند و کار را به گونه‌ای دیگر جلو ببرد.

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262329

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر