1

بزرگترین مشکل استقلال فاش شد: خرید جدید!

  • کد خبر : 262331
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۲۸

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال، نداشتن یک مهاجم تمام کننده را بزرگترین نقطه ضعف این تیم می‌داند و معتقد است بازیکنان استقلال با تمرکز بالا می‌توانند السد را در قطر شکست دهند…

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال گفت: من به عنوان یک استقلالی برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم وی درباره مشکل اصلی استقلال نیز صحبت کرد.

رضا عنایتی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال، نداشتن یک مهاجم تمام کننده را بزرگترین نقطه ضعف این تیم می‌داند و معتقد است بازیکنان استقلال با تمرکز بالا می‌توانند السد را در قطر شکست دهند…

* بازی مقابل السد شکست تلخی برای استقلال بود.

رضا عنایتی گفت:بله استقلال فقط ۱۰ دقیقه شجاعانه بازی کرد و به گل هم رسید. اتفاقاً بعد از گل اول در جمع دوستان گفتم خدا کند تیم عقب نرود، چون کار سخت می‌شود و متأسفانه همین‌طور هم شد. در کل روز خوب بچه‌های استقلال نبود و باعث این شکست سنگین شد.

 

* السد را چطور دیدید؟عالی بودند. هر موقع که می‌خواستند شرایط و ریتم بازی را عوض می‌کردند. بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند که هر کدام‌شان می‌توانند روند بازی را تغییر دهند. من هیچ وقت پیش‌بینی نمی‌کنم، ولی به نظرم این تیم السد به فینال می‌رود.

 

* مدافعان استقلال هم روز پراشتباهی را پشت سر گذاشتند.

رضا عنایتی گفت:به نظرم همه بازیکنان تیم بد بودند و نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند. مثلاً توقع از فرشید اسماعیلی به عنوان یک بازیکن تأثیرگذار بالاتر از این است.

 

* بازی برگشت را چطور می‌بینید؟من فکر می‌کنم برد السد دور از دسترس نیست، ولی بچه‌ها باید با تمرکز بالا در این دیدار بازی کنند تا مثل بازی رفت غافلگیر نشوند. به نظرم السد تیمی سات که هر حریفش را با کوچکترین اشتباهی تنبیه می‌کند.

 

الحاجی گرو در نوک خط حمله توانست جای تیام را پر کند؟

رضا عنایتی گفت:نه اصلاً. بزرگترین مشکل استقلال نداشتن یک مهاجم تمام کننده و گلزن است و شدیداً جای خالی تیام در خط حمله حس می‌شود. تیام بازیکنی بود که از کوچکترین فرصت‌ها استفاده می‌کرد. من امیدوارم مدیریت استقلال بتواند یک مهاجم خوب و گلزن جذب کند.

 

* هواداران فوتبال ایران دوست دارند یک شهرآورد آسیایی در مرحله بعد ببینند.

رضا عنایتی گفت:من به عنوان یک استقلالی برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم. این دو تیم نماینده ایران هستند و دیگر در آسیا قرمز و آبی بی‌معنا می‌شود. به نظرم پرسپولیس شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد دارد و اگر استقلال هم بتواند صعود کند یک شهرآورد جذاب را شاهد خواهیم بود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

* لیست جدید کی‌روش را چطور ارزیابی می‌کنید؟ ۶ استقلالی به تیم ملی دعوت شدند.

باید به نظر شخص کی‌روش احترام گذاشت. آن‌هایی دعوت شدند که در تفکراتش جای دارند و می‌شد حدس زد چه کسانی به تیم ملی دعوت می‌شوند، ولی تا جایی که من می‌دانم کی‌روش ایران نبوده و بازی‌های لیگ را ندیده است به خاطر همین نمی‌دانم با چه معیاری از لیگ برتر بازیکن انتخاب کرده است و یا دعوت بازیکن‌هایی مثل وریا غفوری و حسین حسینی که برای جام جهانی خط خوردند جای سؤال دارد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر