1

انتقاد تند عمران زاده از خرید های جدید خارجی استقلال ؛ یکی کشتی گیر است و یکی هم کارایی خاصی ندارد

  • کد خبر : 262349
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

استقلال شرایط خوبی نداردو من فکر می‌کنم به نوعی می‌توان گفت استقلال در شرایط نرمالی قرار ندارد البته ابتدای لیگ است و به زودی شرایط بهتر خواهد شد. به نظر من استقلال در آسیا حقش این نبود که مقابل السد قطر با سه گل شکست بخورد.

حنیف عمران زاده در خصوص خرید های خارجی جدید استقلال گفت: گرو مثل کشتی گیر هاست و نویمایر غیر از کاشته زدن کارایی خاصی ندارد.

حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال معتقد است بازیکنان خارجی جذب شده در حد این تیم نیستند و کادر فنی باید پاسخگو باشد. گفت و گوی این بازیکن در ادامه بخوانید:

شرایط اسـتقلال را چطور می‌بینی؟

استقلال شرایط خوبی نداردو من فکر می‌کنم به نوعی می‌توان گفت استقلال در شرایط نرمالی قرار ندارد البته ابتدای لیگ است و به زودی شرایط بهتر خواهد شد. به نظر من استقلال در آسیا حقش این نبود که مقابل السد قطر با سه گل شکست بخورد.

به عنوان بازیکن قدیمی استقلال فکر می‌کردی این تیم در ورزشگاه آزادی مقابل السد سه گل دریافت کند؟

از قدیم گفتندهر چقدر پول بدی آش می‌خوری. السد گابی خرید، ژاوی را نگه داشت و همین باعث شد تیمش نسبت به فصل گذشته بهتر شود. این همه هزینه به خاطر همین پاسی بود که ژاوی با پشت پا به بازیکنان خودش داد. در فوتبال باید هزینه کنیم تا موفق شویم.

این روزها انتقادات زیادی به محمد دانشگر در خط دفاع استقلال شده است.

این آخر نامردی است با یک بازی می‌شود یک بازیکن را قضاوت کرد. در حالی که دانشگر در اکثر بازی‌ها دفاع وسط است. ما جلوی یکدیگر بازی کرده‌ایم فیزیک بدنی خوبی دارد. سن او کم است و سال‌ها می‌تواند در استقلال بازی کند. البته اگر یک مربی مثل قبلی به استقلال نیاید و فوتبال بازیکنان را نابود نکند.

پژمان منتظری در دفاع استقلال حضور دارد.

این بهترین اتفاق است. او در دفاع استقلال وجود دارد فکر می‌کنم تجربه‌ای که پژمان دارد را هیچ بازیکنی در لیگ برتر ندارد. باید از او استفاده کنند چون یک نعمت است. من پنج سال کنار او بازی کردم زمانی که جوان بود مثل باتجربه‌ها عمل می‌کرد وای به اینکه الان در دو جام جهانی حضور داشت. البته من یک نکته را بگویم و آن هم این است که ایراداتی در خط دفاع استقلال وجود دارد و خط دفاعی استقلال باید با هم تمرین کنند تا به هماهنگی برسند. گلی که ما مقابل السد خوردیم بر اثر یک پوشش در خط دفاع بود که نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.

به عنوان همبازی مهدی رحمتی چقدر او را روی گلی که خورد مقصر می‌دانید.

درست است که او اشتباه داشت ولی یادمان نرود پارسال همین موقع رحمتی پنالتی گرفت و تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. مگر گلر لیورپول در لیگ قهرمانان اشتباهات نداشت؟

کیفیت بازیکنان خارجی استقلال را چطور دیدید؟

این گرو که مانند یک کشتی‌گیر است. ۴۵۰ هزار دلار گرفته که آن جلو هیچ کاری نکند. من نمی‌دانم پشت پرده حضور این بازیکنان خارجی چیست. چرا این بازیکنان باید ثابت بازی کنند. این یکی بازیکن آلمانی که فقط کاشته‌های خوبی می‌زند. من یک پیشنهاد می‌دهم و آن هم این است که هر وقت استقلال در زمین صاحب کاشته شد او را به زمین می‌آورند وقتی که ضربه را زد دوباره او را تعویض کنند چون دیگر هیچ کارایی خاصی در زمین ندارد. به نظر من جباری ۱۰تای این بازیکنان کارایی دارد با وجود همه این مصدومیت‌ها و عمل‌هایی که انجام داده اگر هم که مبنا کاشته زدن بود امیر قلعه نویی از همه اینها بهتر کاشته می‌زد. به نظر من فقط بازیکن عراقی خوب است. نکته دیگر که باید بگویم این است که چرا در این بازی روح‌الله باقری بیرون بود و از او استفاده نشد. درست است که او گلزنی نمی‌کند اما با دوندگی‌هایی که در زمین دارد مدافعان مقابل را خسته می‌کند.

شفر بعد از بازی در مصاحبه ای اعلام کرد در بازی برگشت بلند می‌شویم به نظرت چنین اتفاقی خواهد افتاد؟

به شفر باید بگویم به حرف نیست به عمل است. امیدوارم که چنین اتفاقی بیفتد.

لیست تیم ملی هم اعلام شد. چه نظری در این باره داری؟

به نظرم لیست تیم ملی خیلی نکته دارد. حسینی را به جام جهانی نبردند گفتند او چند بازی آخر لیگ فصل گذشته را بازی نکرده امسال هم که نیمکت نشین است اما به تیم ملی دعوت می‌شود. مثلا وریا گفتند چون در پست دفاع راست نیست او را به جام جهانی نبردیم. الان هم که در این پست بازی نمی‌کند دوباره به تیم ملی دعوت شده است. ما که نفهمیدیم معیار کی‌روش چیست. حق هر دو آنها این بود که در جام جهانی حضور داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262349

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر