1

انتظارمان از مردم این است که با توجه به شرایط اقتصادی، مایحتاج خود را براساس نیازمندی‌شان خریداری کنند

  • کد خبر : 262367
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما قبول داریم در شرایط اقتصادی که بوجود آمده فشار بر مردم زیاد شده و گرانی‌هایی در برخی اقلام صورت گرفته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اینکه دیروز رئیس مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد که “برخی به نیویورک می روند که با ترامپ ملاقات کنند” برایم عجیب بود. واعظی اظهار کرد: ممکن است برخی در کوچه و بازار این حرفها را بزنند اما اینکه رئیس مجلس خبرگان صحبتی کند که پایه و اساسی ندارد و هیچ وقت مطرح نبوده؛ برایم جای تعجب داشت.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد:روحانی هفته اول مهر به نیویورک می رود.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: در حال برنامه ریزی برای سفر روحانی به امریکا و شرکت در اجلاس سازمان ملل هستیم.
وی با بیان اینکه در این سفر ملاقات هایی با سران کشورهای مختلف صورت می گیرد, گفت: این سفر ارزان ترین و سریعترین راه برای دیدار با سران کشورهای دیگر، بیان مسائل دو جانبه و بین المللی و تبادل نظر است.
واعظی اظهار کرد: اینکه دیروز رئیس مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد که “برخی به نیویورک می روند که با ترامپ ملاقات کنند” برایم عجیب بود.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ممکن است برخی در کوچه و بازار این حرفها را بزنند اما اینکه رئیس مجلس خبرگان صحبتی کند که پایه و اساسی ندارد و هیچ وقت مطرح نبوده؛ برایم جای تعجب داشت.
وی افزود: از همه بزرگان می خواهم وقتی می خواهند مطلبی را بیان کنند؛ آن را بیشتر بررسی کنند یا اینکه سوال کنند تا براساس مطالبی که می گویند مردم باور کنند.
واعظی همچنین گفت:سخنگوی دولت به زودی معرفی می‌شود.
رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: قرار است ساعت ١۶:٣٠ امروز آقای رئیس‌جمهور با تشکیل جلسه‌ای، سبد حمایتی دولت را نهایی کنند.
وی تاکید کرد: کشورهای عربستان سعودی, آمریکا و هم پیمانانش جنگ اقتصادی علیه کشورمان راه انداخته اند؛ باید با وحدت و انسجام با این مسئله برخورد شود.
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در چنین شرایطی نیازمند همدلی میان همه دستگاهها و نهادها هستیم، گفت: رئیس‌جمهور بر همین اساس، سخنان خود را بر پایه همدلی، صمیمیت و انسجام داخلی در مجلس مطرح کرد چراکه نمی‌خواست دشمنان از این مساله سو استفاده کنند. انتظار داریم کاری که رئیس‌جمهور در مجلس انجام داد را دیگر گروه‌ها و شخصیت‌ها نیز انجام دهند. باید سعی کنیم تا می‌توانیم در جهت وحدت گام برداریم.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما قبول داریم در شرایط اقتصادی که بوجود آمده فشار بر مردم زیاد شده و گرانی‌هایی در برخی اقلام صورت گرفته است.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: انتظارمان از مردم این است که با توجه به شرایط اقتصادی، مایحتاج خود را براساس نیازمندی‌شان خریداری کنند. از تجار و کسبه هم می خواهیم که انصاف را در قیمت گذاری بیشتر لحاظ کنند.
وی با بیان اینکه وظیفه تعزیزات حکومتی این است که با متخلفان برخورد کند, افزود: مسائل گرانی را نمی شود با بگیر و ببند حل کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262367

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر