7

بزرگترین بازمانده نقل و انتقالات فوتبال ایران

  • کد خبر : 262411
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

با پایان زمان رسمی نقل و انتقالات لیگ برتر ستاره هایی هستند که هنوز تکلیف شان را مشخص نکرده اند؛ نفراتی که بازیکن آزادند و خیلی ها در انتظار انتخاب تیم آینده آنها هستند.

به گزارش افق نیوز/ مهلت قانونی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران شب گذشته رسما به پایان رسید و تا نیم فصل دیگر هیچ بازیکنی نمی تواند تیمش را به مقصد تیم دیگری ترک کند. در این بین اما بازیکنانی که با پایان نقل و انتقالات هنوز تیم جدیدشان را انتخاب نکرده اند، جذابیت های خاصی دارد، البته آنها خیالشان راحت است که قانون سهمیه آزاد برای تیم ها وجود دارد و می توانند حالا که با تیمی قرارداد ندارند، آزادانه در هر زمانی از فصل به تیم جدید بپیوندند. در ادامه به ستاره هایی که هنوز تیم جدیدشان را انتخاب نکرده اند، اشاره شده است.

آندرانیک تیموریان؛ بازهم ماشین سازی

کاپیتان سابق تیم ملی مهم ترین ستاره ای محسوب می شود که هنوز در لیگ برتر تیم ندارد. آندرانیک تیموریان که سال ها برای تیم ملی فوتبال درخشید و حضور در تیم های بزرگی مثل بولتون و فولام انگلیس و استقلال و تراکتورسازی را تجربه کرد، سال گذشته با پیراهن گسترش فولاد به میدان رفت اما هنوز مشخص نیست در لیگ هجدهم پیراهن کدام تیم را بر تن  می کند. درباره آندو گفته می شود ماشین سازی تبریز برای جذب این بازیکن برنامه ریزی کرده اما هنوز خبر رسمی در این خصوص حاصل نشده است. حتی گفته می شد او در صحبت ابتدایی با مسئولان ماشین سازی با آنها توافق نکرده تا در شرایط بلاتکلیفی بسر ببرد.

محمدرضا اخباری؛ انتخاب از بین پیشنهادها

دروازه بان سابق تیم ملی که با پیراهن تراکتورسازی درخشش قابل توجهی داشت، با پایان خدمت سربازی اش مجبور شد به سایپا برگردد اما در این تیم پس از اختلاف نظراتی که با علی دایی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پیدا نکرد، از نیم فصل دوم پارسال نتوانست در ترکیب قرار بگیرد و روزهای خوبی را سپری نکرد. اخباری در نهایت و با کش و قوس های فراوان و  زمانی که طلبش را بخشید و تعهد پرداخت مبلغی را به سایپا داد، توانست رضایتنامه اش را از مسئولان تیم نارنجی پوش تهرانی بگیرد و قراردادش را فسخ کند. او حالا بازیکن آزاد است و با پیشنهاد تیم هایی مثل تراکتورسازی، ماشین سازی، نساجی و فولاد مواجه شده و احتمالا طی روزهای آینده به یکی از این تیم ها خواهد پیوست. هرچند که درباره اخباری گفته می شود در صورت جدایی علیرضا بیرانوند در نیم فصل یکی از گزینه های پرسپولیس است.

رحیم زهیوی؛ احتمال بازگشت به فولاد

مهاجم سرعتی که در ابتدای فصل از فولاد راهی سایپا شد، در این تیم نتوانست فرصت زیادی برای بازی کردن به دست آورد و بعد از صحبت با علی دایی و مدیران باشگاه به صورت توافقی جدا شد. زهیوی نیز با فسخ قراردادش بازیکن آزاد محسوب می شود و درباره اش گفته می شود جدی ترین گزینه او فولاد خوزستان است. البته سیروس پورموسوی سرمربی پیشین فولاد خواهان جذب او بود اما با توجه به پیشینه ای که در این تیم دارد، احتمال حضورش در این تیم کم نیست.

رامین رضاییان؛ تراکتورسازی یا خارج از کشور؟

رضاییان بعد از فسخ قرارداد با اوستنده بلژیک هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است. در داخل ایران جدی ترین گزینه این بازیکن، تراکتورسازی است اما شنیده می شود هنوز توافق مالی بین دوطرف صورت نگرفته و مشخص نیست این امر محقق شود. با توجه به اینکه تراکتورسازی مبلغ بالایی برای جذب رضاییان پیشنهاد داده، اگر او این رقم را نپذیرد، احتمالا سایر تیم های داخلی نیز نمی توانند او را به خدمت بگیرند. دفاع راست تیم ملی چون بازیکن آزاد است، دغدغه زمانی از بابت انتخاب تیم آینده اش ندارد اما به هر حال باید هرچه سریعتر با یک تیم به توافق برسد و بازی کند. درباره او گفته می شود از فوتبال قطر نیز پیشنهاد دارد و حالا باید دید در نهایت به چه تیمی خواهد پیوست.

امیرحسین صادقی؛ لیگ یک یا لیگ برتر؟

کاپیتان سابق استقلال بعد از جدایی از پیکان هنوز با هیچ تیمی توافق نکرده است. صادقی روز گذشته در تمرینات اکسین البرز تیم صدرنشین لیگ یک حضور یافت و شاید این حضور به منزله پیوستن به این تیم باشد، اما در این باره چیزی مشخص نیست. صادقی به عنوان یک بازیکن باتجربه هنوز سهمیه آزاد است و شاید در آینده بتواندپیراهن یکی از تیم های لیگ برتری را بپوشد.

انتقالاتی که انجام نشد

در روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر برخی بازیکنان خواهان جدایی از تیم های خود بودند اما در نهایت برای فسخ قراردادشان به توافق نرسیدند. بازیکنانی نظیر جابر انصاری، حامد لک و … طی روزهای گذشته شایعاتی درباره جدایی شان وجود داشت اما در تیم های خود ماندند و حالا نیز اگر بخواهند از تیم خود جدا شوند باید تا نیم فصل لیگ برتر بیرون بنشینند و از آن پس به میدان بروند.

منبع: ورزش سه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر