3 گزینه جانشینی بیرانوند در پرسپولیس

به گزارش افق نیوز/ اگر کوچ علیرضا بیرانوند را قطعی بدانیم، پرسپولیس سه گزینه برای جانشینی او در فاصله بین دو نیم‌فصل خواهد داشت که البته هر کدام از این سه گزینه مشکلاتی دارند. محمدرضا اخباری یکی از نفراتی است که این مدت اسمش به عنوان گزینه حضور در پرسپولیس مطرح شده. او به تازگی رضایتنامه قطعی‌اش را هم از سایپا گرفته و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. بنابراین مشکلی برای حضور در پرسپولیس نخواهد داشت، به‌خصوص که دیگر چیزی هم به پایان نیم‌فصل باقی نمانده است.

با این وجود مشکل اخباری این است که مدتهاست از دوران اوجش فاصله گرفته. او در تراکتور عالی بوده، اما در بازگشت به سایپا خوب عمل نکرد و نهایتا با علی دایی به اختلاف خورد. اخباری ابتدا نیمکت‌نشین و سکونشین شد و حالا کنار گذاشته است. به علاوه غیبت اخباری در تمرینات صدای دایی را هم در آورد و نشان داد او حاشیه‌هایی هم دارد. دیگر گزینه سرخ‌ها رشید مظاهری است که گویا خودش هم به حضور در پرسپولیس بی‌علاقه نیست.

با این وجود بزرگترین مشکل مظاهری، قرارداد او با ذوب‌آهن است. این دروازه‌بان برای جدایی نیاز به رضایتنامه دارد و ذوب هم نشان داده به این راحتی‌ها رضایت بازیکنان کلیدی‌اش را نمی‌دهد. آنها همین اواخر سر انتقال مرتضی تبریزی به استقلال، حسابی سخت گرفتند و کلی درآمدزایی کردند. گزینه سوم سرخ‌ها در شرایط فعلی هم علیرضا حقیقی است. حقیقی حداقل تا لحظه تنظیم این مطلب تیم پیدا نکرده و بدش هم نمی‌آید به پرسپولیس برگردد، اما او مدتهاست درست و حسابی بازی نکرده و معلوم نیست روی فرم باشد. بازگشت حقیقی به پرسپولیس، در بدنه هواداران این تیم هم مخالفان زیادی دارد. در نهایت باید دید چه کسی جای بیرانوند را می‌گیرد.