1

لباس کی روش سوژه رسانه مطرح اروپایی شد+ تصویر

  • کد خبر : 262477
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

مارکا اسپانیا در گزارشی نوشت: کارلوس کی روش با لباس شخصی در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور می‌یابد تا زمانیکه قراردادش تمدید شود.

پس از توافقات میان فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش برای ادامه همکاری، نخستین مرحله اردوی آماده سازی پیش از جام ملتهای آسیا از ۱۱ شهریور  آغاز و قرار است تا ۲۱ شهریور ادامه داشته باشد. کی روش در روزهای ابتدایی تمرین با لباس شخصی در تمرینات حضور می یافت و با نشستن روی صندلی ها با دستیارانش و اعضای فدراسیون فوتبال گفتگو می کرد تا سرانجام روز گذشته، ( چهارشنبه ) با لباس ورزشی آدیداس در ورزشگاه آزادی حاضر شد و با اصحاب رسانه هم گفتگو کرد.

لباس کی روش سوژه رسانه مطرح اروپایی شد+عکس

کی روش در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد که همه می‌دانیم که مشکلات وجود دارد. همه باید مثبت نگاه کنیم و امیدوار به حل این مشکلات باشیم تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، نتایج خوبی کسب کنیم. وقتی قیمت دلار  بالا می‌رود، تاج باید این مشکلات را حل کند اما وقتی کریستیانو رونالدو بالا می‌رود، این موضوع فنی است و ما باید آن را حل کنیم.

بر همین اساس مارکا اسپانیا با انتشار گزارشی نوشت: کی روش با لباس شخصی در تمرینات تیم ملی فوتبال حاضر می شود تا قراردادش تمدید شود.  پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرارداد مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسید اما توافقات نهایی برای حضور او روی نیمکت ایران انجام شده است و با توجه به مسئله اقتصادی هنوز این قرارداد امضا نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262477

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر