2

“شفر” دستیار خود در استقلال را انتخاب کرد

  • کد خبر : 262490
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۲۹

از روز گذشته که خبر حضور شماره ۸ سابق در استقلال جدی تر شده، استقبال هواداران هم در فضای مجازی از او پرشور بوده است.

در آستانه بازگشت وینفرد شفر سرمربی استقلال از چین به ایران شایعه انتخاب مجتبی جباری توسط شفر به عنوان دستیار در صفحات مجازی قوت گرفته است .

مجتبی جباری چهره محبوب هواداران استقلال در آستانه بازگشت به این تیم است. خبرهای رسیده از باشگاه حکایت از آن دارد که وینفرد شفر با مجتبی جباری صحبت کرده و حتی بحث را جمع بندی کرده اند. شفر رابطه بسیار خوبی با جباری دارد و تصور می کند حضور او حتی می تواند به پرورش بازیکنان جوان کمک کند. جباری استعداد ویژه ای در یادگیری دارد و جزو با مطالعه ترین بازیکنان به حساب می آید. از روز گذشته که خبر حضور شماره ۸ سابق در استقلال جدی تر شده، استقبال هواداران هم در فضای مجازی از او پرشور بوده است.

ا جباری سال های درخشانی در استقلال داشت. منابع خبری می گویند در صحبت هایی که شفر با مجتبی داشته به او تأکید کرده:

«تو تنها گزینه ام هستی.»

پافشاری وینفرد شفر روی انتخاب مجتبی جباری نشان میدهد روی فردا دیگری نظر ندارد و طبیعتا باشگاه هم در این زمینه باید همکاری لازم را انجام دهد. به احتمال فراوان بعد از بازگشت شفر از سفر چین، مجتبی جباری در باشگاه استقلال حاضر خواهد شد و همه چیز حالت رسمی تری به خود می گیرد. تأکید شفر روی نام جباری نشان میدهد او روی انتخاب مجتبی به قطعیت رسیده است. طبیعتا مدیریت باشگاه هم در این زمینه اختیارات را به این مربی داده است. جباری از جمله مربیانی خواهد بود که در استقلال آینده دار است و حتی می تواند در طولانی مدت، تبدیل به یک سرمایه در باشگاه باشد. جباری قصد دارد بعد از حضور در استقلال، در اولین فرصت کلاس های مربیگری خود را هم آغاز کند. جباری در دوران بازیگری اش با مربیان بزرگی کار کرده است. او در تیم ملی شاگرد مربیان زیادی از جمله برانکو و شفر بود. در الاهلی هم زیر نظر میلان ماچالا کار کرد. او سال های زیادی را هم در استقلال حضور داشت و تجربیات زیادی به دست آورد.

 

منبع : روزنامه خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262490

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر