1

چراغ سبز رامین رضاییان برای بازگشت به ” پرسپولیس ” ؛ پرسش هواداران : آیا برانکو پادرمیانی “علی پروین ” را قبول می کند ؟!

  • کد خبر : 262492
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۳۲

از ابتدا مشخص بود این بازگشت آتش زیر خاکستر است و هر لحظه ممکن است زبانه‌های آن شعله‌ور شود که همینگونه هم شد

مدافع راست تیم ملی برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده ولی این اتفاق در گرو رضایت برانکو است و نزدیکان باشگاه با واسطه کردن علی پروین به دنبال این موضوع هستند حال پرسش هواداران این است که آیا پروین این پادرمیانی را قبول می کند یا خیر ؟

شاید مطرح ترین بازیکن ایرانی که هنوز تیم فصل‌ آینده خودش را مشخص نکرده و از علامت سوال‌های نقل و انتقالات به شمار می‌رود، رامین رضاییان باشد. مدافع راست تیم ملی در حالی پس از جدایی از اوستنده هنوز با تیمی به توافق نرسیده است که هر روز اخبار ضد و نقیضی نسبت به مقصد احتمالی وی منتشر می‌شود، یک روز تراکتورسازی و روز دیگر پرسپولیس.
دو سال قبل و پس از فسخ قرارداد رامین رضاییان با ریزه‌اسپور ، برانکو بر خلاف میل باطنی‌اش و با توصیه های پیشکسوتان پرسپولیس و علاقه‌ی هواداران پا روی اصول خود گذاشت و مجوز بازگشت او به جمع سرخپوشان را داد .
با شناختی که از برانکو ایوانکوویچ و رامین رضاییان وجود داشت ، از ابتدا مشخص بود این بازگشت آتش زیر خاکستر است و هر لحظه ممکن است زبانه‌های آن شعله‌ور شود که همینگونه هم شد و با درگیری که در امارات و قبل از بازی با الوحده بین علیپور و رضاییان پیش آمد ، برانکو قید رامین را زد و اعلام کرد دیگر توصیه هیچکس را برای بازگشت او قبول نخواهد کرد .
این طور شد که رضاییان در پایان فصل به لیگ بلژیک رهسپار شد و پرونده‌ی حضور او در پرسپولیس حداقل تا زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس باشد بسته شد.
بعد از جام جهانی جدی ترین پیشنهاد ارائه شده به رامین رضاییان از سوی تراکتورسازی و مالک متمولش بود که حتی صحبت توافق قطعی این تیم با تراکتور هم مطرح شد اما خبری از عقد قرارداد نشد تا اینکه  خبری عجیب هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرد.
گویا علی پروین، اسطوره‌ی باشگاه پرسپولیس قصد دارد پس از بازگشت برانکو از چین جلسه‌ای دوستانه با وی ترتیب دهد و موضوع بازگشت رضاییان را به این تیم مطرح کند. این در حالی است که رضاییان به پیشنهادهای مختلف و میلیاردی تراکتور پاسخی نداده و شاید همین موضوع بازگشت به پرسپولیس است که او را در دادن پاسخ به تراکتور مردد کرده است.
هر آنچه که هست به نظر می رسد شانس بازگشت رضاییان به جمع شاگردان برانکو بسیار کم باشد اما تجربه ثابت کرده در فوتبال ایران هر اتفاقی قابل رخ دادن است.

 

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262492

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر