1

وقتی باشگاه یک اشتباه استراتژیک کرد/ بال فرشید اسماعیلی را در استقلال چیدند!

  • کد خبر : 262590
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰:۳۱

من به تیام کلاً ۷ پاس گل دادم و واقعاً با او در زمین راحت بودم. چشم‌بسته همدیگر را پیدا می‌کردیم.» شفر هم تأکید کرده واقعاً آن‌ها دوست نداشتند تیام برود و بعضی ایجنت‌ها باعث شدند تا هوایی شود و از باشگاه جدا شود. 

سال گذشته فرشید اسماعیلی به شکل عجیبی با مامه تیام در زمین مسابقه مچ شده بود. این دو بازیکن چشم‌بسته در زمین مسابقه همدیگر را پیدا می‌کردند. در واقع رفتن تیام باعث شد استقلال ناخودآگاه بال‌های فرشید اسماعیلی را بچیند.
فرشید اسماعیلی بال فرشید اسماعیلی را در استقلال چیدند!

افق نیوز/وقتی بازیکنان با هم در زمین بازی مچ می‌‎شوند، باشگاه تلاش می‌‎کند آن‌ها را کنار هم نگه دارد. مثلاً تیمی که موفق بوده، باشگاه همه کار می‌‎کند اسکلتش را حفظ کند ولی در باشگاه استقلال وضعیت فرق می‌کند. سال گذشته فرشید اسماعیلی به شکل عجیبی با مامه تیام در زمین مسابقه مچ شده بود. این دو بازیکن چشم‌بسته در زمین مسابقه همدیگر را پیدا می‌کردند.

 

فرشید دقیقاً می‌دانست مامه در کدام فضا‌های خالی قرار می‌گیرد و خلاصه چنین هماهنگی بالایی باعث شد اسماعیلی ۴ پاس گل در لیگ قهرمانان بدهد و تیام هم ۷ گل برای استقلال در آسیا به ثمر رساند.

 

اسماعیلی قاعدتاً دوست داشت مامه در تیم بماند و بتوانند آن زوج رؤیایی را همچنان داشته باشند ولی استقلال اشتباهی استراتژیک کرد و اجازه داد او برود.

 

خرید گرو و نیومایر و طارق هم نتوانسته جای خالی یکی مثل تیام را پر کند. شنیده می‌شود حتی فرشید اخیراً با شفر صحبت کرده و به او گفته است: «من به تیام کلاً ۷ پاس گل دادم و واقعاً با او در زمین راحت بودم. چشم‌بسته همدیگر را پیدا می‌کردیم.» شفر هم تأکید کرده واقعاً آن‌ها دوست نداشتند تیام برود و بعضی ایجنت‌ها باعث شدند تا هوایی شود و از باشگاه جدا شود.

در واقع رفتن تیام باعث شد استقلال ناخودآگاه بال‌های فرشید اسماعیلی را بچیند. حالا همه در این باشگاه حسرت رفتن تیام را می‌خورند.

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262590

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر