1

برخی‌ها نباید خودشان را با حجازی و پورحیدری مقایسه کنند/در «ژن» استقلال نشد وجود ندارد

  • کد خبر : 262677
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

پیشکسوت تیم استقلال گفت: برخی‌ها با چند سال بازی‌کردن در استقلال، خودشان را با مرحوم منصور پورحیدری و ناصر حجازی مقایسه می‌کنند.

جباری: برخی‌ها نباید خودشان را با حجازی و پورحیدری مقایسه کنند/در «ژن» استقلال نشد وجود ندارد

به گزارش افق نیوز و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی جباری درباره شکست استقلال در بازی رفت برابر السد قطر و صحبت‌هایی که از سوی پیشکسوتان مطرح شد، اظهار داشت: من برای تمامی پیشکسوتان و کسانی که حتی یک روز با هر عنوانی در استقلال خدمت کرده‌اند، احترام قائلم، اما پیشکسوت بودن و صحبت کردن و انتقاد کردن شرایطی دارد. پیشکسوت کیست؟ کسی که دو سه سال در استقلال بازی کرده، بعد به تیم دیگری رفته، بعدها هم به تیم دیگر و سپس از فوتبال خداحافظی کرده است، آیا او پیشکسوت استقلال است و آیا او می‌تواند به خودش این اجازه را بدهد که به‌یک‌باره علیه همه اعضای باشگاه مصاحبه کند؟

وی افزود: آیا او می‌تواند خود را با زنده‌یاد ناصرخان (حجازی) و منصورخان (پورحیدری) خدابیامرز مقایسه کند؟ یک بار دیگر می‌گویم که احترام همه برای من واجب است، اما پورحیدری و حجازی، دو اسطوره بزرگ و فراموش‌نشدنی باشگاه استقلال هستند و کسی نمی‌تواند خودش را با این دو نفر مقایسه کند. از نظر تعداد سال‌های حضور در استقلال و عناوین کسب‌شده، هیچ‌کس نمی‌تواند با چند سال سابقه بازی، خودش را با آنها مقایسه کند و من از این بابت گله دارم.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: می‌دانید که من انسان رُک‌گو و بدون تعارفی هستم و در مقاطع مختلف انتقاداتی را از تیم مطرح کرده‌ام، اما برای انتقاد کردن باید منصف بود، سپس راهکار ارائه داد. انتقاد کردن با صحبت‌های تخریبی تفاوت دارد، به‌عنوان مثال پس از بازی با السد، من هم مسائلی را بیان کردم، اما هیچ‌گاه باشگاه خودم را تخریب نکردم و اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی و برای کمک به بهبود شرایط است.

جباری در مورد اینکه فکر می‌کند استقلال در بازی برگشت مقابل السد چقدر شانس پیروزی دارد، گفت: استقلال یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های آسیا است و دو ستاره قهرمانی روی سینه همه ما حک شده است. این دو ستاره یکی از دلایل بزرگی و عظمت استقلال است، پس برای تیمی با این‌همه افتخارات، بزرگی و چهره‌های فراوان فراموش‌نشدنی در طول تاریخ، هیچ کاری غیرممکن نیست. درست است که سه گل زدن به السد در دوحه کار مشکلی است، اما فوتبال پر از اتفاقات سخت و غیرمنتظره است. بازگشت‌های زیادی در طول تاریخ اتفاق افتاده که بسیار از بازی پیشِ‌روی ما سخت‌تر و غیرمنتظره‌تر بوده است.

وی ادامه داد: خود شفر زمانی که سرمربی کارلسروهه بوده، دیدار رفت مقابل تیم قدرتمند والنسیا را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد و در بازی برگشت با پیروزی هفت بر صفر از سد این تیم گذشت و راهی مرحله بعدی شد. این دست نتایج در فوتبال کم نبوده است. در ژن استقلال «نشد» وجود ندارد چراکه این باشگاه بارها و بارها غیرممکن را ممکن کرده است. قطعاً شفر و همکارانش، بازی رفت را به‌خوبی آنالیز و بهترین تاکتیک را برای بازی برگشت انتخاب می‌کنند.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ استقلال از پیشکسوتان، رسانه‌ها و هواداران عزیز درخواستی دارم؛ اگر اولویت همه استقلالی‌ها، استقلال است و موفقیت این تیم را اولویت خود می‌دانند، در این شرایط از تیم محبوب خود حمایت کنند. تخریب کردن هیچ کاری ندارد، اما مهم این است که در روزهای سخت، از باشگاه خود حمایت کنیم. از همه می‌خواهم با صحبت‌های مثبت و روحیه‌بخش، تیم را برای بازی‌های بعدی آماده کنند. خواسته یا ناخواسته تغییرات زیادی در استقلال رخ داده و تیم برای هماهنگی کامل به زمان نیاز دارد. مطمئنم که استقلال به روزهای مطلوب خود می‌رسد و آنچه شایسته هواداران است، محقق می‌شود. کادر مدیریتی باشگاه هم برای آرامش باشگاه بسیار تلاش می‌کند و نمونه آن تعیین تکلیف آن‌همه بدهی پیش از ضرب الاجل AFC بود. این بازیکنان و کادر فنی شایستگی خود را ثابت کرده‌اند و می‌توانند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262677

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر