1

یک استقلالی روی نیمکت تراکتور نشست + تصویر

  • کد خبر : 262713
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۲۳

مدافع سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید فکر نمی‌کردم به این زودی به فوتبال ایران برگردم، اما برگشتم و در خدمت تراکتورسازی هستم.

یک استقلالی روی نیمکت تراکتورسازی نشست

محمد تقوی، درباره حضورش در کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بودن جان توشاک در تراکتورسازی کافی بود تا به این تیم بیایم. مسئولان باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که این موقعیت برای من پیش آمده است. همه متفق القول بر این باور بودند که نباید این موقعیت را از دست بدهم. با اینکه فکر نمی‌کردم به این زودی به فوتبال ایران برگردم، برگشتم و در خدمت تراکتورسازی هستم.
وی در مورد اینکه آیا توشاک شناختی از او داشته یا نه، تصریح کرد: توشاک همه چیز را منوط به صحبت با من کرده بود. مدارک مربیگری‌ام را فرستادم و با تصمیم او به تراکتورسازی آمدم. توشاک مربی‌ای می‌خواست که بتواند ارتباط برقرار کند و در این زمینه، چند نفر از جمله من، بین گزینه‌ها قرار داشتیم. توشاک از طریق دوستانش با من تماس گرفت و گفتند مایل هستید با ما کار کنید؛ من هم گفتم چرا که نه.
مربی تراکتورسازی تبریز در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند نتیجه بگیرد، گفت: این تیم باید نتیجه بگیرد و در واقع محکوم به گرفتن نتیجه است، اما زمان می‌برد که این اتفاق بیفتد. من دو ساعت با توشاک صحبت کردم. او به خوبی از مسعود شجاعی آشنایی پیدا کرده، اما زمان می‌برد تا با احسان حاج صفی آشنا شود. برداشت شخصی‌ام این است که توشاک می‌تواند این کار را بکند.
تقوی در واکنش به این سؤال که آیا کار کردن با ستاره‌ها برای او سخت نیست، به تسنیم گفت: ستاره‌ها در درجه اول بازیکن هستند و کار کردن با آنها هیچ سختی ندارد. جایگاه مربی و بازیکن مشخص است. مطمئن هستم بازیکنان این موضوع را درک می‌کنند و هر کسی هم وظیفه‌اش را انجام می‌دهد.
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه حضور ستاره‌ها در یک تیم در برخی اوقات سرانجام خوشی نداشته است، گفت: باید به جای اینکه تیم بخرید، تیم بسازید. این کار هم نیاز به زمان دارد. توشاک توانایی ساختن تراکتورسازی را دارد. فراموش نکنید بازیکنانی که ستاره هستند، بازیکنان باتجربه‌ای بوده و تفکر حرفه‌ای آنها به ما کمک می‌کند. چند دقیقه با استوکس صحبت کردم و متوجه شدم او برای فوتبال بازی کردن آمده است. با اشکان دژاگه از قبل آشنایی داشتم، اما مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را ندیده‌ام. اینها برای خودشان آبرو و کارنامه‌ای دارند و نمی‌خواهند خودشان را زیر سؤال ببرند، بنابراین با یک هدفی به تراکتورسازی آمده‌اند.
وی در رابطه با انتظار تماشاگران تراکتورسازی از این تیم عنوان کرد: هر تیمی که تماشاگر دارد، مهم‌ترین موضوع برای آن تیم، گرفتن نتیجه است. با برد است که می‌توانید تماشاگر را راضی نگه دارید. همه سعی می‌کنیم تماشاگران را راضی نگه داریم.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262713

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر