2

ساخت ۵۰ هزار مسکن کیفی و ارزان در شهرهای جدید آغاز شد

  • کد خبر : 262805
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

مجموعه‌هایی از پروژه‌های آموزشی، مذهبی و ورزشی در کنار واحدهای مسکن مهر افتتاح می‌شود و چون در حوزه تأمین خدمات دارای کمبودهای جدی هستیم، تلاش می‌شود این موارد پیگیری و مورد اقدام قرار گیرد.

ساخت ۵۰ هزار مسکن کیفی و ارزان در شهرهای جدید آغاز شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت ۵۰ هزار مسکن با کیفیت برای اقشار متوسط در شهرهای جدید آغاز شده است، گفت: این پروژه‌ها تأثیر خوبی بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان خواهد داشت.

به گزارش افق نیوز، حبیب‌الله طاهرخانی امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح روبنایی شهر هشتگرد و ۱۰ هزار مسکن با کیفیت و ارزان‌قیمت برای اقشار متوسط در شهرهای جدید گفت: مجموعه‌هایی از پروژه‌های آموزشی، مذهبی و ورزشی در کنار واحدهای مسکن مهر افتتاح می‌شود و چون در حوزه تأمین خدمات دارای کمبودهای جدی هستیم، تلاش می‌شود این موارد پیگیری و مورد اقدام قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مجموعه‌ شهرهای جدید به جز دو شهر احساس این مجموعه‌های مسکونی جدید که تعداد آنها تا پایان امسال به ۵۰ هزار واحد مسکونی خواهد رسید، می‌تواند به تعدیل قیمت‌‌ها کمک کرده و ظرفیتی که برای جذب سرمایه‌های سرگردان خواهد بود، کمک کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به افتتاح قطار شهری گلشهر – هشتگرد اشاره کرد و گفت: قطعاً با افتتاح قطار شهری گلشهر – هشتگرد جذابیت بالایی برای سکونت در این شهر ایجاد خواهد شد، چرا که این شهر در بین ۱۷ شهر جدید فعال کشور منحصربه‌فرد است.

وی افزود: در دهه اول شکل‌گیری شهر جدید هشتگرد این شهر یکی از شهرهای جذاب بود، بنابراین با اقدامات جدید به خصوص از ابتدای سال جاری این شهر به یک محیط مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

طاهرخانی ادامه داد:‌در سال ۹۲ که بنده عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بودم، دانش‌آموزان برای تحصیل از شهر جدید هشتگرد به شهر قدیم منتقل می‌شدند، اما این در حالی است که امروز واحدهای آموزشی داریم که آموزش و پرورش اعلام کرده، فعلاً نیازی به آنها ندارد.

وی افزود: در مسکن مهر فکری به حال تعلیم زیرساخت‌ها نشده بود و همین مسئله مورد انتقاد قرار می‌گرفت. بنابراین خوشبختانه با اقدامات انجام شده این نقایص در حال برطرف شدن است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر