1

دردسر جدید برای آبی ها ؛ یک استقلالی دیگر تن استقلالی‌ها را با تهدیدش لرزاند !

  • کد خبر : 262853
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

البته در روز‌های گذشته امیرحسین فتحی و چند نفر از مدیران باشگاه استقلال به طور جدی با او حرف زده و تأکید کرده‌اند کار را به فیفا نکشاند و اجازه بدهد مسئله در فضایی دوستانه حل شود.

بازهم یک خارجی دیگر سرخابی های پایتخت را تهدید به شکایت کرده تا مشخص شود قرار نیست این دو تیم روزی را بدون بدهکاری پشت سر بگذارند.

استقلال و پرسپولیس معمولاً با تمام بازیکنان خارجی خود طی یک دهه اخیر به مشکل مالی برخورده‌اند و کار در بسیاری از موارد به فیفا (یا حداقل تهدید به شکایت از این دو باشگاه به فیفا) کشیده شده است.
حالا به نظر می‌رسد پس از چند روز آرامش، این بار نوبت به سرور جپاروف رسیده تا تن استقلالی‌ها را بلرزاند. هافبک ازبکستانی فصل قبل آبی‌پوشان که تا همین چند ماه قبل با پیراهن استقلال ژست می‌گرفت و مدعی علاقه فراوان به این تیم و هوادارانش بوده، حالا دم از شکایت می‌زند.
سرور جپاروف ۱۳۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد و از اواسط هفته گذشته صراحتاً به باشگاه تأکید کرده اگر در اولین فرصت پولش را ندهند به فیفا شکایت خواهد کرد؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد باشگاه استقلال علاوه بر اصل پول، باید غرامت آن را هم بپردازد.
البته در روز‌های گذشته امیرحسین فتحی و چند نفر از مدیران باشگاه استقلال به طور جدی با او حرف زده و تأکید کرده‌اند کار را به فیفا نکشاند و اجازه بدهد مسئله در فضایی دوستانه حل شود. استقلالی‌ها به سرور جپاروف وعده داده‌اند پولش را خیلی زود و البته به صورت اقساط پرداخت خواهند کرد. فقط باید چند روزی به آن‌ها فرصت بدهد تا بتوانند طلبش را جور کنند.
طلبی که با توجه به قیمت این روز‌های دلار، بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود! پولی بسیار قابل ملاحظه و رقمی سنگین که پرداخت آن به باشگاه فشار زیادی وارد می‌کند.
در حالی که به تازگی باشگاه استقلال توانست با شاکیان خود توافق کند و مجوز حضور در فصل باشگاه های آسیا را کسب کند به نظر می رسد اگر با سرور جباروف توافقی حاصل نشود او هم به لیست طلبکاران خارجی و طولانی این تیم خواهد پیوست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262853

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر