2

نصیرزاده فیروز کریمی را تهدید کرد/یک روز مهلت داری افشاگری نکنم!

  • کد خبر : 262895
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

در مورد خیلی مسائل مرتبط با وی طی دورانی که در تبریز بود افشاگری می کنم و حرف هایی بدتر از خودش را مطرح خواهم کرد. پس به نفع فیروز کریمی است که عذرخواهی کند.

مدیرعامل ماشین سازی تبریز در واکنش‎ به صحبت‎های مطرح شده توسط فیروز کریمی گفت: اگر وی امروز شخصا یا از طریق واسطه عذرخواهی نکند، صحبت‎های بدتر از خودش را مطرح می‎کنم.
هوشنگ نصیرزاده نصیرزاده فیروز کریمی را تهدید کرد/یک روز مهلت داری افشاگری نکنم!

افق نیوز/ فیروز کریمی که سال گذشته هدایت تیم گسترش فولاد (ماشین سازی) را در رقابت های لیگ برتر بر عهده داشت و با این تیم در رده نهم جدول ایستاد، لیگ هجدهم را هم در همین تیم آغاز کرد اما دو هفته پیش با تصمیم هیات مدیره باشگاه از سمت خود برکنار شد.

 

برکناری فیروز کریمی از هدایت تیم ماشین سازی بعد از دیدار پنجم این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر که با اولین شکست همراه بود، انجام شد. ماشین سازی بعد از چهار تساوی متوالی در لیگ هجدهم، مقابل ذوب آهن متحمل شکست شد تا تصمیم هیات مدیره برای تغییر در کادر فنی را به همراه داشته باشد.

 

فیروز کریمی اما دو هفته بعد از برکناری از تیم ماشین سازی، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و صحبت هایی را علیه هوشنگ نصیرزاده مطرح کرده است. صحبت هایی که نصیرزاده را مجبور به تعیین مهلت برای اعلام عذرخواهی از طرف این مربی و تهدید به افشاگری کرده است!

 

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: تمام صحبت های فیروز کریمی را مو به مو خواندم و برای هر یک پاسخ هم دارم. با این حال جوابی نمی دهم البته به شرطی که وی عذرخواهی کند.

 

وی ادامه داد: فیروز کریمی فقط امروز فرصت دارد تا شخصا یا از طریق واسطه عذرخواهی خود را از من اعلام کند. در غیر این صورت همین فردا پاسخ تمام حرف های او را خواهم داد.

 

نصیرزاده تاکید کرد: اینکه عذرخواهی از طرف خودِ فیروز کریمی انجام شود یا واسطه و اینکه واسطه وی چه کسی باشد، اصلا فرقی ندارد. فقط منتظر عذرخواهی از طرف فیروز کریمی هستم؛ آنهم تا پایان امروز.

 

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز تصریح کرد: اگر فردا صبح برسد و فیروز کریمی عذرخواهی نکرده باشد، در مورد خیلی مسائل مرتبط با وی طی دورانی که در تبریز بود افشاگری می کنم و حرف هایی بدتر از خودش را مطرح خواهم کرد. پس به نفع فیروز کریمی است که عذرخواهی کند.

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262895

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر