1

فتحی به بازیکنان استقلال:تفکری به جز نتیجه گرفتن در قطر نداشته باشید

  • کد خبر : 262984
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

هر آنچه انرژی و در توان دارید برای موفقیت در این دیدار به نمایش بگذارید تا خاطره بازی دور رفت پاک شود. امیدوار نتیجه بازی به شکلی باشد که همه سرافراز باشیم و در این مسیر هر آنچه در توان ما باشد، انجام می دهیم.

فتحی به بازیکنان استقلال:تفکری به جز نتیجه گرفتن در قطر نداشته باشید

سرپرست باشگاه استقلال در پایان تمرین امروز با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت‌و‌گو کرد و توصیه‌هایی را به آنها انجام داد.

به گزارش افق نیوز/ امیر حسین  فتحی سرپرست باشگاه استقلال بعد از پایان تمرین امروز این تیم در جمع بازیکنان ضمن خسته نباشید به مربیان و کادرفنی گفت: می دانم که این روزها برخی از نا امیدی صحبت می کنند اما من از شما می خواهم که همگی به جبران نتیجه بازی رفت ایمان داشته باشید و می دانم که کادرفنی نیز همین را از شما خواسته است.

وی افزود: برای نتیجه گرفتن راهی قطر خواهیم شد و اگر تفکری جز این داشته باشیم، نادرست است. در این مدت باشگاه مشکلات زیادی داشته که همه در جریان هستید. پرونده های فیفا، مجوز آسیا و غیره اما همه تلاش ما این است تا تیم شرایط خوبی داشته باشد و تا زمانی که شما نتیجه نگیرید، این اتفاق رخ نمی دهد. ما باید یک بازی خیلی خوب در دوحه داشته باشیم تا هواداران اتفاقات بازی رفت را فراموش کنند و سربلند به تهران باز گردیم.

سرپرست باشگاه در ادامه تصریح کرد: هر آنچه انرژی و در توان دارید برای موفقیت در این دیدار به نمایش بگذارید تا خاطره بازی دور رفت پاک شود. امیدوار نتیجه بازی به شکلی باشد که همه سرافراز باشیم و در این مسیر هر آنچه در توان ما باشد، انجام می دهیم.

تیم فوتبال استقلال روز ۲۶ شهریورماه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262984

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر