1

نگرانی سرخپوشان از مصدومیت ستاره ملی پوش!

  • کد خبر : 263045
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

پزشکان بایرن مونیخ درباره‌ی امکان بازگشت هوملس به ترکیب تیم اظهارنظر نکردند تا فوتبال‌دوستان و هواداران بایرن برای پیدا کردن پاسخ این سوال تا روز شنبه و دیدار بایرن مونیخ و بایر لورکوزن منتظر بمانند.

متس هوملس در جریان دیدار آلمان و فرانسه در لیگ ملتها با پیراهن مانشافت به میدان رفت اما در بازی مقابل پرو نیمکت‌نشین بود.

علت نیمکت‌نشینی هوملس اما تصمیم یواخیم لوو برای استفاده از دیگر مدافعین و محک زدن آنها به صورت گردشی نبود. بنا به اعلام روزنامه‌ی آلمانی آبند زایتونگ در اولین جلسه‌ی تمرینی بایرن بعد از پایان بازی‌های دوستانه‌ی ملی، هوملس در تمرینها شرکت نداشته و به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه‌ی رباط آشیل تحت درمان بوده. پزشکان بایرن مونیخ درباره‌ی امکان بازگشت هوملس به ترکیب تیم اظهارنظر نکردند تا فوتبال‌دوستان و هواداران بایرن برای پیدا کردن پاسخ این سوال تا روز شنبه و دیدار بایرن مونیخ و بایر لورکوزن منتظر بمانند.

یواخیم لوو بعد از بازی تیمش مقابل فرانسه گفت که هوملس در آن بازی از درد پا شکایت داشته و به همین خاطر لوو ترجیح داده او را در مقابل پرو نیمکت‌نشین کند. لوو گفته بود:

” مصدومیت متس خیلی مهم نیست. ولی ما حاضر نیستیم دست به ریسک بزنیم”.

اگر هوملس مجبور باشد در بازی بایرن و لورکوزن هم در کنار خط بنشیند، بایرن مشکل چندانی پیدا نخواهد کرد چرا که نیکلاس سوله این روزها آماده به نظر می‌رسد و می‌تواند به خوبی جای خالی او را پر کند. ولی با توجه به اینکه فعلاً هیچ چیز روشن نیست، هواداران بایرن باید تا روز شنبه منتظر بمانند تا ببینند مشکل مصدومیت مدافع محبوب‌شان چقدر جدی است ؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263045

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر