1

افشاگری جنجالی نظری جویباری علیه پندار توفیقی: او یک پرسپولیسی است ؛ یادش نرود که از کنار استقلال به چه جاهایی که نرسید!

  • کد خبر : 263152
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

علی نظری جویباری معاون سابق استقلال حسابی از مصاحبه‌های پندار توفیقی شاکی و معتقد است که این‌گونه افراد باید سال‌ها تلاش می‌کردند تا به کنار استقلال برسند.

علی نظری جویباری معاون سابق استقلال حسابی از مصاحبه‌های پندار توفیقی شاکی و معتقد است که این‌گونه افراد باید سال‌ها تلاش می‌کردند تا به کنار استقلال برسند.

نظری جویباری معاون سابق استقلال حسابی از مصاحبه‌های پندار توفیقی شاکی و معتقد است که این‌گونه افراد باید سال‌ها تلاش می‌کردند تا به کنار استقلال برسند.

گفت و گوی نظری جویباری را بخوانید:

صحبت‌های پندار توفیقی را علیه استقلال خوانده‌اید؟

نظری جویباری : یک چیزهایی در این مورد شنیده‌ام. باعث ناراحتی است که این‌گونه افراد به فوتبال ورود کرده‌اند امثال توفیقی باعث شده‌اند استقلال نابود شود. اصلا ما نباید امثال این آدم‌ها را این‌قدر بزرگ کنیم. با فامیل بازی به استقلال آمده‌اند تا ماموریتی که همانا نابود کردن تیم بود، انجام دهند. آنها باید بدانند مدیرانی که در گذشته در استقلال زحمت می‌کشیدند همگی با عشق در این تیم حضور داشتند. اگر ایشان دوست نداشته به استقلال بیاید چرا ۲ نصف شب با کت‌های مختلف عکس یادگاری می‌انداخت. یادش نرود که او حتی به یک بازیکن ۱۶ ساله هم رحم نکرد و کنار او عکس می‌گرفت. اگر برای او نفت و گاز آنقدر جذابیت داشت، چرا این همه وقتش را در فوتبال سپری کرد.

حتی او در مصاحبه‌اش گفته بازی‌های استقلال را هم نگاه نمی‌کند؟

نظری جویباری : ما این مسایل را می‌دانستیم و ۴ سال است این موضوع را گفتیم و کسی گوش نکرد. او پرسپولیسی بود و بازی‌های این تیم را نگاه می‌کرد. او اصلا در فوتبال سررشته ای نداشت و در این مدتی هم که حضور داشت چه گلی بر سر فوتبال زد. یادش نرود که از بغل همین استقلال اسم‌های مختلف برایش به وجود آمد. باز هم به او یادآوری می‌کنم و فوتبال یک اتاق شیشه‌ای است برای معروف شدن آدم‌ها و ایشان خیلی خوب از این موضوع سود برد.

به نظرتان استقلال می‌تواند در بازی برگشت السد را شکست دهد؟

من فکر می‌کنم استقلال امسال می‌توانست در آسیا ستاره سوم را به دست آورد. این بازیکنانی که جذب شده‌اند در سطح بازیکنان فصل گذشته نیستند اما برای هماهنگ شدن با تیم، نیاز به زمان دارند که پیش‌بینی من این است که حداقل تا نیم فصل طول بکشد. استقلال مانند پارسال فوتبال بازی نمی‌کند و همین باعث نگرانی هواداران شده است.

به نظرتان حضور مجتبی جباری و فرهاد مجیدی می‌تواند به استقلال کمک کند؟

به نظر من برای کسب تجربه حضور این بازیکنان خوب است. آنها می‌توانند در کنار شفر، دانش افروزی کنند. دنیای مربیگری با بازیکنی زمین تا آسمان فرق دارد و من به شخصه امیدوارم این اتفاق بیفتد و این پیشکسوتان به جرگه مربیان بپیوندند.

شما دوست فتحی بودید و بعد از حضورش در سرپرستی باشگاه منتقد وی شدید و این روزها از فتحی انتقاداتی می‌شود. چه صحیتی دارید؟

من و فتحی دوستی ۳۰ ساله با هم داریم. او یک استقلالی اصیل است و هرکسی هم غیر از این فکر کند اشتباه کرده است. من هرجا ببینم دوستم ایراداتی در کارش دارد، انتقاد می‌کنم چون استقلال برای من از هرچیز دیگری مهم‌تر است . در واقع من منتقد فتحی نیستم. به دنبال موفقیت استقلال هستم. به او توصیه می‌کنم راه افتخاری را در استقلال نرود. همین که او توانسته طلب ۵۰ بازیکن قدیمی را بدهد کار بزرگی انجام داده است.

خیلی‌ها گفتند چون فتحی به نظری پستی در باشگاه استقلال نداد، منتقد وی شد؟

شما جایی پیدا کنید که من گفته باشم که می‌خواهم معاون استقلال شوم. ما هیچ صحبتی دراین باره نکردیم و به دنبال این پست و مقام‌ها هم نیستیم. استقلال را دوست داریم و هرکمکی هم از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263152

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر