2

حسرت بزرگ برانکو و هواداران پرسپولیس برای بازی با الدحیل

  • کد خبر : 263157
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۴۳

هافبک پرسپولیس در فصل جدید یکی از آماده‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده و غیبت او برابر الدحیل مسلما حسرت بزرگی برای برانکو ایوانکوویچ و هواداران این تیم خواهد بود.

هافبک پرسپولیس در فصل جدید یکی از آماده‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده و غیبت او برابر الدحیل مسلما حسرت بزرگی برای برانکو ایوانکوویچ و هواداران این تیم خواهد بود.

یک سیامک نعمتی کاملا آماده حتی فراتر از شرایط تکنیکی و بدنی دوران حضورش در پیکان که به واسطه آن جواز حضور در پرسپولیس را به دست آورد. این کامل‌ترین تعریفی است که می‌توان از شماره ۸۸ سرخپوشان در این فصل داشت.

نعمتی فصل را با انگیزه و آمادگی زیادی استارت زد و مهمترین نگرانی او بابت حضور روی نیمکت با خالی شدن لیست این تیم برطرف شد.

گرفتن پنالتی سه امتیازی در بازی اول مقابل تیم قدرتمند پدیده مشهد که اکنون طی ۵ هفته اخیر با ۵ پیروزی در صدر جدول قرار گرفته و بعد از آن دبل مقابل فولاد خوزستان نشان داد که او به اندازه‌ای که برانکو ایوانکوویچ اعتمادش را معطوفش کرده، انرژی و توانایی دارد.

اوج عملکرد این بازیکن اما نه در دیدار با فولاد که با دو گلزنی‌اش همراه بود که باید در بازی روز گذشته جستجو کرد. دیداری که نعمتی هر حرکتی را خواست به بهترین شکل دنبال کرد و بواسطه آن زمینه ساز یکی از گل‌های تیمش نیز شد. تکنیک منحصربفرد در کنار توانایی شوتزنی و عبور از مدافع مستقیم از او ستاره جدال با نساجی مازندران را شکل داد که در هر دو سمت زمین به بهترین شکل ماموریت خود را به انتها رساند.

با این حال این نمایش اکنون به حسرتی بزرگ برای برانکو ایوانکوویچ و هواداران این تیم تبدیل شده است. نعمتی به دلیل دریافت کارت در جدال رفت مقابل الدحیل، اکنون در استادیوم آزادی از همراهی سرخپوشان مقابل این حریف قطری محروم است و سرمربی تیم قادر به سود بردن از توانایی فنی، تکنیکی و تاکتیکی او نخواهد بود.

شاید در شرایطی که نیمکت پرسپولیس اکنون در بدترین شرایط موجود از حیث نفرات تاثیرگذار قرار دارد، حضور این بازیکن می‌توانست پوئن مثبتی برای افزایش امیدواری صعود تلقی شود اما محرومیت شماره ۸۸ اکنون به چالشی بزرگ تبدیل شده است و در بین بازیکنان کنونی نه کسی توانایی فردی او را داراست و نه قابلیت تکنیکی‌اش.

بازیکنی که با حرکت دیدنی‌اش از سمت راست و پایه گذاری گل بخودی مدافع نساجی حسرت غیبت مقابل الدحیل را در بازی هفته آینده پررنگ‌تر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر