1

هوش پرنده قطبی در شکار طعمه+تصویر

  • کد خبر : 263208
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

یکی از بزرگ‌ترین قلمروهای شاه پنگوئن در خلیج سنت اندروز واقع در جورجیای جنوبی است که وجود اسکوای قطبی همیشه تهدیدی جدی برای مستعمری پنگوئن‌ها بوده است.

یکی از بزرگ‌ترین قلمروهای شاه پنگوئن در خلیج سنت اندروز واقع در جورجیای جنوبی است که وجود اسکوای قطبی همیشه تهدیدی جدی برای مستعمری پنگوئن‌ها بوده است.

به گزارش افق نیوز/یکی از بزرگ‌ترین قلمروهای شاه پنگوئن در خلیج سنت اندروز واقع در جورجیای جنوبی است که وجود اسکوای قطبی همیشه تهدیدی جدی برای قلمرو پنگوئن‌ها بوده است. این پرندگان همیشه در حال بال گشایی و چرخش در این منطقه هستند تا در فرصتی مناسب تخم و جوجه پنگوئن‌ها را شکار کنند. علاوه بر آن غذای پنگوئن‌های جوجه نیز در خطر ربوده شدن هستند. در واقع زمانی که پنگوئن‌های مادر غذا را برای جوجه‌ها می‌آورند، اسکوای قطبی در کمین می‌ایستد تا در فرصتی مناسب به سمت طعمه شیرجه رفته و آن را از چنگال پنگوئن در بیاورد. این اتفاق کار پنگوئن‌های مادر را ۲ برابر می‌کند و مجبور می‌شوند تا دوباره برای سیر کردن شکم جوجه‌های گرسنه به ماهی گیری بروند. هوشمندی اینگونه از پرندگان زحمت آنان را برای سیر کردن شکمشان بسیار کمتر کرده است.
هوش پرنده قطبی در شکار طعمه+عکس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263208

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر