2

 شانس پرسپولیس برای برد مقابل الدحیل با درخشش این ستاره بالا رفت+jw,dv

  • کد خبر : 263249
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

هافبک دفاعی پرسپولیس که با توجه به قدرت شوتزنی و گلزنی‌اش انتظار می‌رود در دیدار مقابل الدحیل بتواند نقش بزرگتر برای صعود سرخپوشان ایفا کند

کمال کامیابی نیا نمایش خوبی مقابل الدحیل داشت کمال کامیابی نیا نشان داد می تواند حتی به تنهایی هم در پست هافبک دفاعی درخشش داشته باشد.

هافبک دفاعی پرسپولیس با نمایش موفق خود فارغ از صحنه منجر به پنالتی برای نساجی، سهمش را در پیروزی سرخ‌ها ایفا کرد.

کمال کامیابی نیا که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، روند رو به رشدی را در ترکیب پرسپولیس پشت سر می‌گذارد و نمایش فوق العاده‌ای را در دوحه و برابر الدحیل به اجرا گذاشت، اینبار در آزادی و مقابل نساجی مازندران توانست به تیمش برای دستیابی به امتیاز کمک کند.

کامیابی نیا که در سیستم برانکو ایوانکوویچ آزادی عمل بیشتری در کنار احمد نوراللهی دارد، با حفظ توپ و بازیسازی به دنبال دستیابی به اهداف تیم است و در این بازی نیز با دخالت در اخراج بازیکن نساجی، به تیمش برای رسیدن به سه امتیاز کمک کرد. هافبک دفاعی پرسپولیس که با توجه به قدرت شوتزنی و گلزنی‌اش انتظار می‌رود در دیدار مقابل الدحیل بتواند نقش بزرگتر برای صعود سرخپوشان ایفا کند، هر چند در دقایق پایانی یک پنالتی تقدیم نساجی کرد اما با این حال نمی‌توان از عملکرد او در طول ۹۰ دقیقه در فاز دفاعی و تهاجمی تیم به سادگی عبور کرد. نمایش موفق او در جدال با هافبک‌های قدرتمند، فانتزیست و فیزیکی نساجی با حضور جورجی گولسیانی، محمد آبشک، علی شجاعی و علی اصغر عاشوری، در نهایت باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ برای غلبه بر تفکرات جواد نکونام شرایط مطلوب‌تری در اختیار داشته باشد. با این عملکرد باید دید او قادر است در دیدار هفته آینده برابر الدحیل نیز بازیکنان کاملا فنی و تاکتیکی نبیل معلول را ناکام بگذارد یا خیر.

کامیابی نیا  هافبک دفاعی پرسپولیس است کامیابی نیا  با نمایش موفق خود فارغ از صحنه منجر به پنالتی برای نساجی، سهمش را در پیروزی سرخ‌ها ایفا کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263249

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر