۵ ستاره که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند بود

به گزارش افق نیوز/ برخی بازیکنان در فوتبال اروپا به سال آخر قراردادشان با باشگاه‌هایشان رسیدند و این بدین معنی است که آن‌ها ممکن است در پایان فصل جاری از تیمشان جدا شوند. این بازیکنان تا سال ۲۰۱۹ قرارداد دارند و در زیر نگاهی به ۵ نفر از مطرح‌ترین آن‌ها خواهیم داشت.

داوید دخئا

بدون شک او ارزشمندترین بازیکن منچستریونایتد در فصول اخیر بوده است و در حال حاضر در اواسط راه مذاکره برای تمدید قرارداد با باشگاه قرار دارد، هرچند که هنوز توافقی حاصل نشده است. این که او چند بار نزدیک به خروج از باشگاه بوده هم خروجش را محتمل‌تر می‌کند.

آنخل دی‌ماریا

او بازیکنی کلیدی برای پاری‌سن ژرمن از زمان پیوستنش از منچستریونایتد به این تیم بوده است، اما شاید در تابستان پارک‌دپرنس را ترک کند. ملی‌پوش آرژانتینی فصل گذشته فاصله‌ای با پیوستن به بارسا نداشت و حالا هم در شرایطی که در سال آخر قراردادش است شاید در پایان فصل از تیم فرانسوی جدا شود.

سسک فابرگاس

ستاره چلسی احتمالا در سال ۲۰۱۹ به عنوان بازیکن آزاد چلسی را ترک خواهد کرد. او که سابقه حضور در بارسا را هم دارد، در تیمش جانشینان جوان زیادی پیدا کرده و از طرفی با وجود سن نه چندان کمش مشتریان زیادی هم دارد و این باعث می‌شود احتمال جدایی‌اش در پایان فصل جاری بیشتر شود.

داوید لوئیز

در زمان سری و در شرایطی که در تیم کونته به او در ترکیب اصلی بازی داده نمی‌شد به نظر می‌رسید کار او در چلسی رو به پایان است، اما آمدن سری اوضاع را تغییر داد. اما این بازیکن ۳۱ ساله هنوز قراردادی هم با باشگاه امضا نکرده و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

آرین روبن

​وقتی رقابت‌های فصل جاری به پایان برسد آرین روبن ۳۵ ساله خواهد بود. در این سن او بازیکنی آزاد خواهد شد. ستاره اسبق رئال مادرید و چلسی در دوران جوانی بارها دچار مصدومیت شد، اما روزهای درخشانی را در بایرن مونیخ تجربه کرد. اگر در پایان فصل جاری او بازنشسته نشود، احتمال جدایی‌اش از تیم آلمانی به عنوان بازیکن آزاد زیاد خواهد بود.