1

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن: شرایط‌مان از سال گذشته بهتر است/ بحث معاوضه مظاهری و منشا صحت ندارد

  • کد خبر : 263315
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه شرایط‌مان از سال گذشته بهتر است گفت: این باشگاه در گذشته امتحانش را پس داده و الان هم می‌تواند دوباره روندش را تغییر دهد.

مجید حاج‌رسولی‌ها مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره شکست دو بر یک این تیم مقابل پدیده و حذف زودهنگام از جام حذفی, اظهار داشت: واقعیت این است که پدیده  در این بازی بهتر از ما بود و موفق شد به پبروزی برسد اما ما روی دو صحنه اعتراض داشتیم که داور باید برای‌مان پنالتی می‌گرفت. برای همین اعتراض‌مان را به کمیته داوران ارسال کرده‌‌ایم, چراکه اگر این دو پنالتی در نیمه اول برای ما گرفته می‌شد نتیجه فرق می‌کرد.

وی درباره اینکه به نظر می رسد مدیریت باشگاه ذوب‌آهن از روند نتیجه‌گیری تیم رضایت ندارد و آیا برای بازیکنان جریمه‌ای درنظر گرفته شده یا خیر, تصریح کرد: در آئین‌نامه هیئت مدیره باشگاه برای هر برد پاداش و برای هر شکست, جریمه‌ای لحاظ شده است که برای هر بازی اعمال می‌شود, اما اینکه باشگاه بخواهد برای شکست مقابل پدیده, جریمه‌ای مضاعف را در نظر بگیرند, چنین چیزی نیست.

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: تمرینات تیم از دیروز (جمعه) آغاز شده است. فوتبال مانند زندگی است و برای کسی صبر نمی‌کند. ما باید هفته بعد به اهواز برویم و با استقلال خوزستان مصاف کنیم. در حال حاضر روی این بازی تمرکز می‌کنیم. درست است که امتیازاتی از دست رفته اما همانطور که ذوب‌آهن امتحانش را قبلاً پس داده الان هم می‌تواند دوباره روندش را تغییر دهد.

حاج‌رسولی‌ها خاطرنشان کرد: قبول داریم امتیازاتی را از دست داده‌ایم اما اعتقاد داریم هنوز شرایط‌مان از فصل گذشته بهتر است. سال گذشته در اصفهان مقابل فجر شهید سپاسی شکست خوردیم و از جام حذفی کنار رفتیم. نسبت به فصل گذشته هنوز فرصت خیلی بیشتری برای جبران داریم.

وی راجع به گمانه‌زنی‌ها درخصوص جدایی رشید مظاهری از ذوب‌آهن عنوان کرد: در این باره هیچ صحبتی وجود ندارد. رشید تا پایان فصل قرارداد دارد و کاملاً در خدمت تیم است.

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه آیا با باشگاه پرسپولیس بحث معاوضه منشا و مظاهری وجود دارد, گفت: خیر, چنین بحثی وجود ندارد و اینکه گفته می‌شود رشید به دلیل مسائلی نمی‌تواند در اصفهان بماند صحت ندارد. او فقط در اردوی اخیر تیم ملی به دلیل اینکه فرزندش عمل جراحی داشته از کی‌روش اجازه گرفت تا در آن اردو حضور نداشته باشد. رشید کاملاً در خدمت ذوب‌آهن است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263315

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر