1

نگرانی جان توشاک در مورد ملی‌پوشان تراکتور

  • کد خبر : 263369
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

تراکتورسازان در اردوی آخر تیم ملی با ۳ بازیکن، سهم زیادی در کمپ داشتند، اما این شرایط چندان باب میل جان توشاک نیست.

تراکتورسازان در اردوی آخر تیم ملی با ۳ بازیکن، سهم زیادی در کمپ داشتند، اما این شرایط چندان باب میل جان توشاک نیست.

به گزارش افق نیوز/ یکی از نزدیکان به باشگاه تراکتورسازی تبریز در این خصوص به ما گفت: «جان توشاک از وقتی به تراکتور آمد، بار‌ها به این موضوع اشاره داشت که ما بهترین بازیکنان را برایش جذب کنیم. باشگاه که خصوصی شده، با تلاش فراوان و رایزنی‌ها و مذاکرات مستقیم توانست حداقل ۸ ستاره به لیست توشاک اضافه کند. این دقیقاً همان چیزی بود که سرمربی تیم ما درخواست کرده بود، اما بعد از اینکه احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تیم ملی ایران دعوت شدند، توشاک پرسید آیا این سه نفر در هر اردوی تیم ملی می‌خواهند کمپ تراکتور را ترک کنند؟ ما کمی تعجب کردیم و به او گفتیم هر سه نفر جزو کاپیتان‌های تیم ملی هستند و هر وقت دعوت شوند، باید به اردوی ملی بروند، اما توشاک از این ماجرا حیرت‌زده بود و شاید تصور نمی‌کرد تراکتورسازی بازیکنانی جذب کند که ملی‌پوش شوند. البته امیدواریم روند همکاری بین تیم ملی و تراکتورسازی به صورت عادی پیش برود و مشکلی پیش نیاید.»
توشاک و کی‌روش به خاطر کارنامه‌ای که دارند، از شناخت بالایی نسبت به یکدیگر برخوردار هستند. توشاک بار‌ها در مصاحبه‌هایش نسبت به کمک به فوتبال ایران و همکاری با تیم ملی تأکید داشته، اما باید به او نیز حق داد که برای فرار از شرایط نامساعد هفته‌های قبل، نیاز به حضور تک‌تک بازیکنانش در کمپ سرخ دارد تا تراکتور را به هماهنگی کامل برساند.
او نگرش حرفه‌ای به فوتبال دارد، اما احتمال اینکه توشاک دیگر از جذب بازیکنان ملی‌پوش برای تیمش دست بکشد تا تعداد غایبان تمرینات تراکتور به کمترین حد ممکن برسد را دست‌کم نگیرید. شاید این قاعده، گریبان رامین رضاییان را هم بگیرد و او به جای تراکتورسازی، سر از تیم‌های دیگری در بیاورد!
منبع: خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263369

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر