1

سامان قدوس خود را فدای ایران کرد!

  • کد خبر : 263465
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

سامان قدوس ستاره ایرانی باشگاه آمینز فرانسه شب گذشته با سوپر گل خود فرانسوی ها را باز هم هیجان زده کرد تا افسوس عدم بکارگیری مناسب او باز هم در تیم ملی ایران مورد بحث قرار بگیرد.

سامان قدوس

اختصاصی/ سامان قدوس ستاره ایرانی باشگاه آمینز فرانسه شب گذشته با سوپر گل خود فرانسوی ها را باز هم هیجان زده کرد تا افسوس عدم بکارگیری مناسب او باز هم در تیم ملی ایران مورد بحث قرار بگیرد.
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آنگونه که باید برای سامان قدوس خوشآیند نبود چرات که بر باور عموم مردم او می بایست بازیکن فیکس تیم ملی می بود اما با تصمیم عجیب کارلوس کی روش او بدل به نیمکت نشین بزرگ تیم ملی شد و نتوانست در فاز هجومی توانایی هایش را به نمایش بگذارد، اما عجیب اینجاست که با تعداد دقایق بسیار کمی که او برای ایران به میدان رفته بود از سوی رسانه های آماری اپتا با نمره بسیار خوب ۸٫۲ روبرو شد! چرا که او بیشترین تاثیر گذاری را در ترکیب ملی پوشان داشته بود.

 

پیش از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸  روسیه مصاحبه ای جنجالی از سامان قدوس در رسانه ها مبنی بر پشیمانی او از انتخاب ایران برای بازی های ملی باعث شد تا سوئدی ها مانور عجیبی را بر روی این ماجرا بدهند، چرا که آنها ستاره ای گرانبها را از دست داده بودند و خواهان انتقامی تند از فوتبال کشورمان بودند!

 

سامان قدوس
سامان قدوس

 

قدوس به نظر می رسید می دانست که در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی جایی ندارد، از سویی دیگر او تصمیم گرفته بود برای ایران به میدان برود! اتفاقی که به خودی خود او را از حضور در باشگاه های سطح اول اروپا دور می کرد، چرا که اروپایی ها چندان میلی برای خرید ستاره های آسیایی علی الخصوص ایرانی ها در این سال ها از خود نشان نداده اند؛ اگر این اتفاق در حالتی بالعکس رقم می خورد و او برای تیم ملی سوئد به میدان رفته بود بی شک می توانست در آینده باشگاهی قدوس تاثیر ویژه ای بگذارد.. مسئله ای که به سادگی از سوی مخاطبین نادیده گرفته شد تا جان فدائی ایران و رفتار قابل ستایش اش در تاریخ فوتبال کشورمان به یاد ماندنی باشد.

 

او را باید فریدون زندی دوم نامید، پروسه او بسیار شبیه به ستاره سابق کایزرسلاترن است، زندی هم روزی در اوج مشهوریت تیم ملی را انتخاب کرد و پس از آن به یکباره دچار فراموشی بزرگی شد.. این ماجرا برای او بسیار تلخ بود اما افتخار بزرگی که همواره به نام در فوتبال سرزمین پدری اش  به ثبت رسید غیر قابل ارزش گذاری است!

 

سامان قدوس
سامان قدوس

 

سامان ایرانی فرانسوی ها را هیجان زده کرده است، ستاره ای با کیفیت و ارزشمند و کاملا مستعد با استایلی کاملا حرفه ای که در ۳ دیداری که برای آمینز در لیگ ۱ فرانسه به میدان رفته است توانسته ۲ سوپر  گل به ثمر برساند، او یک ایرانی است! افتخارش برای ماست، نمایش قابل تقدیر او باعث شد تا فرانسوی ها در سوالی چالشی او را بازجویی کنند و بپرسند: چرا ایران؟ چرا سوئد نه؟ و او پاسخ داد: این لذت بزرگ من است که برای پرچم ایران بجنگم.. این در حالی است که اگر قدوس برای سوئد به میدان می رفت قطعا حالا شرایط ایده آل تری داشت، اما خودش را فدای ایران کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263465

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر