2

کرامت مدیران بازنشسته باید حفظ شود/اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان نباید ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی شود

  • کد خبر : 263479
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

نماینده مردم مبارکه درمجلس دهم، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا قانون منع بکارگیری بازنشستگان با حفظ کرامت مدیران بازنشسته و برگزاری مراسم تودیع در خور آنها اجرا شود.

زهرا سعیدی با تاکید بر اینکه جایگاه مدیران بازنشسته نباید در پی اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی متزلزل شود، گفت: با توجه با اینکه افراد بازنشسته طبق قانون فعالیت می‌کردند در شرایط کنونی که قانونگذار برای آنها محدودیتی قائل شده، لازم است اجرای این قانون با حفظ کرامت این افراد همراه شود و در این میان ارزش تجربه آنها فراموش نشود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید افرادی که در سن بازنشستگی نیز صادقانه به ارائه خدمات پرداختند به خوبی به واژه ایثار و جانفشانی معنا بخشیدند و قطعا نام نیکشان بر زبان‌ها ساری و جاری خواهد ماند.

رفع مشکلات کشور با تلفیق تجربیات مدیران بازنشسته و ایده مدیران جوان امکانپذیر است

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز مدیران بازنشسته باید با انتقال تجربیاتی که دارند در جهت بهبود ارائه خدمات در دستگاه‌ها نقش‌آفرینی کنند تا مدیران جوان بتوانند با بهره‌مندی از دانش آنها به راحتی از گردنه مسئولیتی که برعهده می‌گیرند، عبور کنند.

سعیدی یادآورشد: هدف از اجرای این قانون این است که در شرایطی که کشور در وضعیت پُرالتهابی قرار دارد و باید همه دست به دست هم دهند تا مشکلات این بخش رفع شود، لازم است تجربیات پیشکسوتان و تفکر و ایده جدید مدیران جوان در کنار هم قرار بگیرد.

اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان نباید ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی قرار گیرد

وی خاطرنشان کرد: البته برکناری مدیران بازنشسته از سمتی که دارند نباید ابزاری برای تحقق برخی اغراض و کینه‌توزی‌ها قرار بگیرد و هدف قانونگذار به نگاهی نامطلوب از سوی دستگاه‌های مربوطه آلوده شود و ارزش خدمات افرادی که جوانی خود را در راه خدمات‌رسانی به کشور هزینه کرده‌اند، نادیده گرفته شود.

سعیدی تاکید کرد: ما باید پیوسته قدردان زحمات مدیران بازنشسته‌ای باشیم که صادقانه به ملت و نظام خدمت کردند، همچنین فراموش نکنیم که روزی بازنشسته خواهیم شد، بنابراین باید به گونه‌ای با مدیران بازنشسته رفتار شود که انتظار داریم بعد از بازنشستگی با خودمان آن طور کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در پایان از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با حفظ کرامت و برگزاری مراسمی در خور از زحمات مدیران بازنشسته قدردانی شود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263479

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر