به گزارش افق نیوز/ مهراب شادمهر، سرمربی تیم فوتبال امید شهباز اهواز در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره مشکلاتی که شب گذشته در جریان دیدار این تیم در هفته اول لیگ دسته یک امیدهای کشور برابر تیم نفت امیدیه پیش‌آمد، اظهار کرد: در حالی که برای برگزاری این دیدار در زمین شمار یک ورزشگاه تختی با مسوولان مربوطه هماهنگ کرده بودیم اما در جریان این مسابقه مشکلاتی برای‌مان پیش آمد؛ در ابتدا به ما اعلام کردند که نمی‌توانیم رختکن را در اختیارتان قرار دهیم و در حالی که داوران قصد داشتند لباس‌های فرم خود را کنار زمین به تن کنند، دبیر هیات فوتبال خوزستان اتاقی را جهت انجام این کار در اختیار داوران قرار داد.

او ادامه داد: هنگامی که بازی در نیمه اول رو به پایان بود و هوا تاریک‌تر می‌شد، من از سرپرست تیم‌مان خواستم که به مسوول زمین بگوید که نورافکن‌های ورزشگاه را روشن کند ولی بعد به ما گفتند که نور ورزشگاه قطع است. در حالی این‌گونه به ما گفتند که ما برای بازی در این زمین با پیمانکار مجموعه هماهنگ کرده بودیم و حتی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مسابقات دو و میدانی استان نیز در همین مکان برگزار شده بود و نور ورزشگاه مشکلی نداشت.
سرمربی تیم فوتبال امید شهباز اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که هوا تاریک شده بود، داور دیگر نمی‌توانست اجازه انجام بازی را بدهد و به همین دلیل اعلام کرد چند دقیقه بازی متوقف می‌شود و اگر نور ورزشگاه وصل شد، بازی از سر گرفته خواهد شد. ما هم در همین مدت زمان باز هم با مسوولان صحبت کردیم اما همکاری نشد. دبیر هیات فوتبال اهواز پیگیری‌های بسیاری برای حل این مشکل و انجام ادامه بازی داشت ولی متاسفانه داور باتوجه به مشکل پیش آمده، بازی را نیمه‌تمام اعلام کرد.
وی ادامه داد: کارگر پیمانکار به ما گفت “آن‌هایی که زمین را به شما داده‌اند، بی‌خود کرده‌اند که این کار را انجام داده‌اند و چه کسی این کار را انجام داده است؟ من هشت ماه است که حقوق نگرفته‌ام، اول حقوق من را بدهند. اکنون هم وصل کردن نور ورزشگاه دست من نیست.” او در حالی این‌گونه به ما گفت که پیمانکار از قبل اعلام کرده بود که برای هماهنگی کارها با این کارگر در ارتباط باشیم.
شادمهر گفت: سوال من این است که این وسط این همه دوندگی و هزینه‌ای که ما بابت هماهنگی نیروی انتظامی، آمبولانس و خط‌کشی زمین داشتیم، چه می‌شود و چه کسی پاسخگوی ما است؟ آبروی استان در میان بود و این یک بازی استانی یا شهرستانی نبود، بلکه بازی لیگ کشوری بود، حتی فدراسیون به ما گفت وقتی هفته اول به این صورت می‌شود، خدا می‌داند در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.
او بیان کرد: ما تنها نماینده اهواز در لیگ یک امیدهای کشور هستیم و آیا اگر بازی با حساب ۳ بر صفر به سود حریف اعلام شود، مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال خوزستان پاسخگوی ما هستند؟