1

روزهای تلخ سرور جپاروف بعد از جدایی از استقلال

  • کد خبر : 263489
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

هافبک تاثیرگذار سابق استقلال بعد از جدایی از جمع آبی‌پوشان روزهای خوبی را در تیم جدیدش دنبال نمی‌کند و جایی در تفکرات مربی تیمش ندارد.

جپاروف

هافبک تاثیرگذار سابق استقلال بعد از جدایی از جمع آبی‌پوشان روزهای خوبی را در تیم جدیدش دنبال نمی‌کند و جایی در تفکرات مربی تیمش ندارد.

 بعد از یک فصل بازی در استقلال، سرور جپاروف با مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسید. او درخواست امضای قرارداد سه ساله داد، آن هم در ۳۵ سالگی که با پاسخ منفی باشگاه استقلال روبه‌رو شد. جپاروف هم از استقلال رفت تا در لیگ قزاقستان، دوران جدیدی از فوتبال خود را تجربه کند.

بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۰۷ که تا همین چند ماه قبل عضو تیم ملی ازبکستان هم بود، با باشگاه جتسو (ژتیسو) قزاقستان (Zhetysu) به توافق رسید و پیراهن این تیم را پوشید؛ تیمی که فصل قبل در لیگ قزاقستان، رده ششم را در میان ۱۲ تیم به‌دست آورد.

تیم جتسو از زمانی که جپاروف را به خدمت گرفته در لیگ قزاقستان که هفته ۲۴ خود را هم پشت سر گذاشت ۲ بازی انجام داده، اما یک دقیقه بازی هم به جپاروف نرسیده است. جتسو در هفته ۲۳ ایرتیش را با دو گل شکست داد و جپاروف ۹۰ دقیقه‌ روی نیمکت بود. در بازی هفته ۲۴ مقابل اکتوب هم که با برد ۳-۲ جتسو به پایان رسید، دیمتری اوگای ۵۸ ساله که سرمربیگری جتسو را بر عهده دارد، ترجیح داد از این هافبک ازبک در ترکیب ثابت استفاده نکند و حتی او را به‌عنوان بازیکن جانشین نیز به زمین نیاورد. باید دید در بازی بعدی جتسو جپاروف بازهم روی نیمکت می نشیند یا سرانجام به زمین خواهد رفت.

نزدیکان جپاروف می‌گویند او تا حدودی از حضور در جتسو پشیمان است چون جایی در تفکرات کادرفنی ندارد، ولی امیدوار است از بازی های بعدی به ترکیب برسد یا حداقل به‌عنوان بازیکن ذخیره بازی کند. اتفاقی که در استقلال به ندرت افتاد و وی از محبوب ترین بازیکنان تیم آبی پوش پایتخت بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263489

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر