1

دیدارهای من با کری اعلام‌نشده نبود/زمانی که من به نیویورک می‌روم از صدر تا ذیل می‌آیند و دیدار می‌کنند

  • کد خبر : 263657
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

دیدارهای من با آقای کری علنی بوده و اعلام‌نشده نبوده، زمانی که من به نیویورک می‌روم از صدر تا ذیل می‌آیند و دیدار می‌کنند. از آقای کسینجر تا کری و نمایندگان دیدار می‌کنند و این یک واقعیت عادی است و نشان‌دهنده میزان تاثیرگذاری جمهوری اسلامی است.

ظریف: دیدارهای من با کری اعلام‌نشده نبود

وزیر خارجه ایران می‌گوید که دیدارهای او با جان کری، وزیر خارجه اسبق ایالات متحده، علنی بوده و اعلام‌نشده نبوده و این یک واقعیت عادی و نشان‌دهنده میزان تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران است.

افق نیوز/ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقش وزارت خارجه در دفاع مقدس و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در مورد ادعای جان کری درباره دیدارهایش با وی عنوان کرد: دیدارهای من با آقای کری علنی بوده و اعلام‌نشده نبوده، زمانی که من به نیویورک می‌روم از صدر تا ذیل می‌آیند و دیدار می‌کنند. از آقای کسینجر تا کری و نمایندگان دیدار می‌کنند و این یک واقعیت عادی است و نشان‌دهنده میزان تاثیرگذاری جمهوری اسلامی است.
وی افزود: یک دعوای زرگری در آنجا درست شده و بیشتر اهداف انتخاباتی را دنبال می‌کنند.

پیش از این اعلام خبر دیدارهای جان کری با وزیر خارجه ایران پس از دوران وزارت خارجه وی در آمریکا جنجال آفریده بود و واکنش وزیر خارجه فعلی آمریکا و کاخ سفید را از پی داشت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به این دیدارها در صفحه خود در توئیتر نوشت: جان کری با دولت متخاصم ایران جلساتی غیرقانونی برگزار کرده که فقط در خدمت تضعیف اقدامات عالی ما و آسیب زدن به مردم آمریکاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263657

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر