1

آماده‌باش پزشکی قانونی برای تشخیص هویت جانباختگان حادثه اتوبوس نطنز

  • کد خبر : 263675
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از آماده باش این سازمان برای تشخیص هویت جانباختگان حادثه تصادف اتوبوس و تریلی در نطنز خبر داد.

اتوبوس

مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از آماده باش این سازمان برای تشخیص هویت جانباختگان حادثه تصادف اتوبوس و تریلی در نطنز خبر داد.

 دکتر مهرداد علی بخشی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: به دنبال وقوع حادثه تصادف اتوبوس با تریلر در جاده نطنز عوامل پزشکی قانونی استان اصفهان به حالت آماده باش درآمده و از استان همجوار نیز خواسته شد آمادگی خود را حفظ کنند تا در صورت نیاز از توان آنان نیز استفاده شود.

مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه تاکنون جسدی از جانباختگان این حادثه به پزشکی قانونی تحویل داده نشده است گفت: به محض اینکه اجساد به پزشکی قانونی تحویل داده شود، اقدامات کارشناسان پزشکی قانونی برای شناسایی هویت جانباختگان آغاز خواهد شد و در صورت لزوم آزمایش DNA و دیگر آزمایش های لازم نیز بر روی اجساد انجام خواهد شد.

به گفته وی، در صورت نیاز به اخذ نمونه‌های ژنتیکی، اطلاعات از دستگاه‌های مربوطه خانواده جانباختگان اخذ شده و برای نمونه گیری از آنان اقدام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263675

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر