3

دلیل حذف استقلال از آسیا ؛ استقلال می توانست یکی از چهار تیم باشد اگر …

  • کد خبر : 263693
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در حالی که در زمین حریف نمایش خوبی داشت نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در حالی که در زمین حریف نمایش خوبی داشت نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

استقلال در شبی که از حریف پرستاره و ثروتمندش بازی بهتری ارائه داد نتوانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند. شاگردان وینفرد شفر امشب و در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل تیم السد با ژاوی و گابی و بونجاح و اکرم عفیف نمایش بسیار خوبی داشت و اگر اخراج روزبه چشمی نبود می توانست با زدن گل های بیشتر ایران را صاحب دونماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان کند.

اما استقلال با وجود اخراج ناشیانه چشمی که حاصل اعتراض های بی جهت او و آن کارت زرد بی دلیل نیمه اولش بود، بازی بسیار خوبی انجام داد به طوری که می شد ترس و استرس را در بازی رقیبش دید. السدی ها آنقدر تحت تاثیر بازی استقلال ده نفره قرار داشتند که وقتی بازی با نتیجه دو بر یک به نفع استقلال بود با اتلاف وقت و بازی تاخیری نشان دادند که دوست دارند بازی هرچه زودتر تمام شد.

آنچه اما در پایان بازی استقلال برابر السد که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید بیش از همه جلب توجه می کرد این نکته بود که استقلال توانایی حذف السد و حضور در نیمه نهایی داشت. این تیم با وجود تبلیغات گسترده برای السد و شکست در بازی رفت در زمین حریف قدرتش را به رخ کشید اما آن اخراج و آن گل هایی که در بازی رفت دریافت کردند کار را خراب کرد.

استقلال‌ شاید به تاکتیک اشتباهی که در بازی رفت انتخاب کرد باخت چرا که اگر دربازی خانگی و در آزادی با آن نتیجه شکست نمی خورد و یک مساوی از حریفش گرفته بود امشب می توانست جواز صعود به مرحله بعد را بگیرد. استقلال امشب نشان داد که با وجود جدایی بهترین ستاره هایش و با توجه به مشکلاتی که در ابتدای فصل داشت هنوز هم یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا است که شایستگی حضور در مراحل پایانی را دارد.

استقلال‌ امروز نشان داد که با وجود حذف در این مرحله می تواند سال آینده با رفع برخی اشتباهاتش یکی از تیم های مراحل نهایی لیگ قهرمانان باشد. یادمان باشد استقلال امسال و تا قبل از السد غول هایی مثل الهلال و الریان و العین را از پیش رو برداشته بود. استقلال در حالی به السد ۵ بر ۳ باخت که شایستگی صعود داشت چرا که در طول نود دقیقه بازی برگشت حریف را با ژاوی و گابی تحت فشار قرار داده و نود دقیقه پراسترس را برای قطری ها رقم زد. این بازی نشان داد که استقلال با جوانان با استعداد و باتجربه های وفادارش حتی در نبود امید ابراهیمی و مجید حسینی و برخی دیگر از ستاره ها می تواند یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا باشد. پس به امید آینده که می تواند مال استقلال و دیگر تیم های ایرانی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263693

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر