1

اشک های ملتمسانه کریستیانو که می گفت: مرا اخراج نکن!

  • کد خبر : 263757
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۲۶

فیلیکس بریش داور آلمانی دیدار یوونتوس و والنسیا با اخراج کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۰ در مستایا اولین سورپرایز فصل را برای این ابرستاره پرتغالی رقم زد.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

اختصاصی /فیلیکس بریش داور آلمانی دیدار یوونتوس و والنسیا با اخراج کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۰ در مستایا اولین سورپرایز فصل را برای این ابرستاره پرتغالی رقم زد.
ورزش ۱۱ –  به نظر می رسد نفرین مادریدی ها سخت به دنبال کریستیانو رونالدو باشد، چرا که او پس از جدایی از این باشگاه پرهوادار هنوز نتوانسته است روزهای خوشی را سپری کند و با اتفاقات سریالی عجیبی که پیش پایش قرار می گیرد عملا از شادی محروم می شود!

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

با توجه به درخشش لیونل مسی در دیدار برابر پی اس وی آیندهوون و هتریک او در این دیدار، انتظار می رفت به دنبال ایم ابر ستاره آرژانتینی کریستیانو نیز شبی رویایی را در مستایا سپری کند تا با دستی پر از اسپانیا خارج شود، چرا که او پیش تر در دوران حضورش در رئال مادرید روزهای بسیار خوب و بزرگی را در مستایا رقم زده بود اما سوت و تصمیم جنجالی فلیکس بریش باعث شد تا دنیای فوتبال دچار شوک شود.

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۸/۱۹  در همین ابتدای کار خود بسیار جنجالی بود، اخراج کریسیتیانو رونالدو و محرومیت احتمالی که برای او در نظر گرفته خواهد شد او را سخت درگیر حواشی خواهد کرد تا علاوه بر از دست دادن بازی های اروپایی بیانکونری ها از سطح اول رقابت های اروپایی دور شود و سیل انتقادات علیه خرید گران قیمت بانوی پیر جاری شود.

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

با بررسی صحنه اخراج کریستیانو رونالدو می توان دریافت که برخوردی شدید میان این دو بازیکن به هیچ وجه صورت نگرفت و اقدام داور به اخراج او از زمین بازی عملا رفتاری بسیار سختگیرانه و تا حدودی اشتباه بود! چرا که هیچ برخورد سختی آنگونه که مدافع هوشمند والنسیا شبیه سازی کرد شکل نگرفته بود و می توان گفت که داور بازی فریب خورد!

نبود تکنولوژی VAR در چنین لحظاتی کاملا بر ضد تیم های قدرتمندی چون یوونتوس خواهد بود! چرا که آنها به ستارگان بزرگ خود متکی هستند و با تصمیمات اشتباه اینچنینی علاوه بر ۱۰ نفره شدن، فرصت پیروزی را هم از دست خواهند داد، البته می توان این تئوری هم مطرح کرد که برخورد کریستیانو رونالدو با مرتضی پور علنی گنجی در رقابت های جام جهانی که با مدارای داور بازی موجب به باقی ماندن او در زمین بازی شد، داوران را نسبت به حرکات بدون توپ رونالدو حساس کرده است، اما در این صحنه و در این شب جنجالی عملا کریستیانو با اشتباه جبران ناپذیر داور قربانی شد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263757

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر