1

وضعیت مطلوب ترافیکی در پایتخت/آماده‌باش پلیس تا ۱۵ مهر

  • کد خبر : 264142
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

رئیس پلیس پایتخت با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت ترافیکی معابر تهران از آماده‌باش کامل نیروهای پلیس تا ۱۵ مهر ماه خبر داد.

وضعیت مطلوب ترافیکی در پایتخت/آماده‌باش پلیس تا 15 مهر

به گزارش افق نیوز/ سردار حسین رحیمی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز که در یکی از مدارس شاهد منطقه ۷ تهران برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و تسلیت به بازماندگان حادثه تروریستی روز گذشته اهواز، درخصوص تمهیدات ترافیکی پلیس برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: همانطور که پیش از این قول داده بودیم تمام نیروهای پلیس از ساعت ۶ صبح امروز در معابر اصلی پایتخت و خصوصا در حاشیه مدارس شهر تهران مستقر بودند و تلاش کردند تا نخستین روز سال تحصیلی جدید وضعیت مطلوبی از نظر ترافیکی و نظم داشته باشند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی تا این لحظه وضعیت ترافیکی در معابر تهران عادی بوده و خوشبختانه حتی کوچکترین مشکل ترافیکی نیز گزارش نشده است.

رحیمی با اشاره به اضافه شدن ۱٫۵ میلیون دانش‌آموز و دانشجو به چرخه ترافیکی از صبح امروز گفت: برآوردهای قبلی حاکی از این بود که احتمالا در روزهای نخست مهر ماه حدود ۳۰ درصد به ترافیک معابر افزوده شود ولی همکاران ما با آماده‌باش کامل سعی در برقراری نظم و تسهیل در عبور و مرور شهروندان دارند.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای پلیس پایتخت در تمام یگان‌های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری راهور و یگان امداد برای آغاز سال تحصیلی جدید در آماده‌باش هستند گفت: آماده‌باش نیروهای پلیس تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد و تمام همکاران ما در معابر اصلی و حاشیه مدارس خصوصا در ساعات ابتدایی صبح حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره نظارت پلیس بر سرویس مدارس گفت: ما از معلمین و مسئولان محترم آموزش و پرورش انتظار داریم تا خودروهایی که استاندارهای ایمنی را دارند به خانواده‌ها معرفی کنند.

وی اضافه کرد: در ۱۵ روزی که پلیس در حاشیه مدارس حضور پررنگ‌تری خواهد داشت در صورتی که سرویس‌های مدارس استانداردهای لازم را نداشته باشند در وهله اول تذکر لازم به آنها داده خواهد شد و در وهله بعد از ادامه فعالیتشان ممانعت به عمل خواهیم آورد.

رحیمی در پایان در خصوص موضع پلیس نسبت به شناور بودن ساعت کار کارمندان دولت همزمان با بازگشایی مدارس گفت: شناور کردن ساعت کار کارمندان و همچنین ممنوعیت تردد خودروهای توزیع مواد غذایی در معابر پایتخت جزو مصوبات خوبی بود که تاثیر زیادی در بهبود وضعیت ترافیکی دارد که خوشبختانه دولت نیز با اجرایی شدن این دو موافقت کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264142

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر