2

تلاش جهت بهره برداری از دبیرستان شهدای سایپا در روستای زلزله زده کوئیک

  • کد خبر : 264186
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

موسسه خیریه احسان و نیکوکاری نیکسا در تلاش است تا با تامین بودجه مورد نیاز توسط خیرین و از محل کمک های خیرخواهانه در گروه خودروسازی سایپا، دبیرستان شش کلاسه شهدای سایپا در روستای کوئیک حسن از توابع شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه را در سال تحصیلی جدید به بهره برداری برساند.

به گزارش سایپانیوز، ساخت دبیرستان روستای کوئیک به مراحل پایانی نازک کاری، محوطه سازی و زیباسازی رسیده است و در صورت تامین به موقع بودجه موردنیاز، این دبیرستان در سال تحصیلی جدید به بهره داری خواهد رسید.

گروه خودروسازی سایپا پس از زلزله ۷/۳ ریشتری پاییز سال ۹۶ در استان کرمانشاه و در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور یاری رساندن در امر بازسازی و رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان با امضای تفاهم نامه ای با اداره کل نوسازی مدارس این استان، در زمین اهدایی از جانب اداره کل آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و با تامین مبلغی بالغ بر ۴۷۶ میلیون تومان اقدام به اجرای عملیات ساخت یک باب دبیرستان با زیر بنای ۵۴۰ مترمربع و مجهزبه ۶ کلاس، نمازخانه و سالن اجتماعات و آزمایشگاه در روستای کوئیک حسن کرده است.

بر اساس این گزارش، علی رغم وجود مشکلات و شرایط خاص در منطقه از قبیل دوری راه، گرما و همچنین افزایش ناگهانی قیمت مصالح، اجرای این امر خدا پسندانه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و با تامین مابقی بودجه موردنیاز جهت اتمام پروژه، این دبیرستان  در سال تحصیلی جاری به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است بودجه اولیه اجرای این پروژه از طریق اهدای بخشی از حقوق پرسنل خیر گروه خودروسازی سایپا،کمک مالی گروه خودروسازی سایپا و همچنین جمع آوری کمک های مردمی تامین شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264186

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر