2

شواهدی که نشان می دهد پرسپولیس به راحتی فاتح دربی خواهد شد!

  • کد خبر : 264224
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۲۹

بازی خوبی خواهد شد فقط امیدوارم که این مسابقه برنده داشته باشد نه اینکه دو تیم فقط دفاع کنند تا نبازند و امیدوارم که پرسپولیس برنده این مسابقه باشد.

پرسپولیس_استقلال

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با پیروزی مقابل سپیدرود با بهترین شرایط روحی و روانی به دیدار استقلال می‌رود.

ورزش ۱۱ – بهنام ابوالقاسم‌پور در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپیدرود اظهارداشت: ۳ امتیاز این بازی خیلی مهم بود که پرسپولیس آن را گرفت و با بهترین شرایط روحی و روانی به دیدار با استقلال رسید. هرچند بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند و مثل بازی‌های گذشته فرصت‌های گلزنی زیادی به وجود آمد که به راحتی از دست رفت.

وی افزود: سپیدرود هم به دنبال دفاع بود تا از ضد حملات استفاده کند اما پرسپولیس توانست ۳ امتیاز مهم این بازی را بگیرد. قبل از آن هم تیم الدحیل قطر را شکست داده بود. به نظر من بازیکنان پرسپولیس در دیدار با سپیدرود کمی محتاط بودند تا بازی استقلال را به خاطر مصدومیت از دست ندهند.

وی در مورد دربی روز پنج‌شنبه گفت: بازی خوبی خواهد شد فقط امیدوارم که این مسابقه برنده داشته باشد نه اینکه دو تیم فقط دفاع کنند تا نبازند و امیدوارم که پرسپولیس برنده این مسابقه باشد.

ابوالقاسم‌پور در مورد گلزنی آدام همتی بازیکنی که به خاطر حضورش در پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفت، گفت: گلی که همتی زد پاسخ او به اعتماد برانکو بود. نشان داد که برانکو بازیکنان را به خوبی آنالیز و ارزیابی می‌کند. همتی یک گل حساس زد و به پرسپولیس آرامش داد اما این تازه آغاز راه است و او باید از حاشیه‌ها دوری کند تا بتواند همچنان به پرسپولیس کمک کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264224

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر