3

شروط ۳ گانه روحانی برای انتخاب وزیر کار/ از اصلاح بنگاه‌داری تا ایجاد یک میلیون شغل

  • کد خبر : 264231
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۲۹

افق نیوز/ محسنی‌بندپی گفت: سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور است.

شروط ۳ گانه روحانی برای انتخاب وزیر کار/ از اصلاح بنگاه‌داری تا ایجاد یک میلیون شغل

محسنی‌بندپی گفت: سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور است.

انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این‌ سؤال که برای وزارت کار از سوی روحانی با شما صحبت شده است؟ و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اید یا خیر، اظهارداشت: راجع به این موضوع بنده صحبت نکنم بهتر است اما اصل قضیه این است که آقای روحانی با توجه به حساسیت این وزارتخانه به عنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی، موارد اساسی و با اهمیتی را مطرح کردند.

محسنی‌بندپی بر همین اساس تأکید کرد: اصلاح ساختار بنگاه‌داری که در وزارتخانه است، سرعت‌بخشیدن و پایدار کردن اشتغال با توجه به تعهدی که دولت داشته در رابطه با حدود ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل، بحث کارورزی در محیط که فارغ‌التخصیلان دانشگاهی که از زمان فارغ‌التحصیلی‌شان ۳ یا ۴ سال می‌گذرد، وارد محیط کار شوند و در کنار آن، تعهدی که ما  نسبت به آنها داریم، از دغدغه‌های رئیس‌جمهور هستند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ما هم داریم آنها را انجام می‌دهیم و حالا ان‌شالله اگر انجام بگیرد مشکلی نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264231

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر